Gå til innhold

Telenors Fri Internett


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har akkurat skaffet meg telenors tjeneste FriInternett, som lar deg koble til internett via 3g nettet fra mobil. Jeg bruker bluetooth for å tilkoble og lurer på om hvis jeg går til anskaffelse av en kabel (hvis det finnes) eller et kort man legger SIM-Kort i og setter i PC'en, om internetten vil bli raskere da? Noen erfaringer?

 

Min erfaring er at internetten er veldig ustabil, noen ganger er den rask og fin, andre ganger er den så treg at jeg nesten ikke orker å vente på at en side skal loade.

 

 

-Zalphon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Som regel den suiten som følger med tlf kan man bli grønn av, men ta heller og last ned My pone ekplorer, det er nesten den samme som pc suit bare i en bedre versjon synes da jeg. der kan du koble til via IR hvis pcn din har det blåntann hvis den har det, og USB hvis du har det. så det er bare og velge hva hjerte kan begjære, vet at den linken jeg legger ut nå er til SE K800I, men my phone eksplorer fungerer på andre moddeler også, hvis ikke så søk på my phone eksploerer på www.download.com der finner du det sikkert.

 

my phone eksplorer SE: http://myk800.lasyk.net/preview/51409/-121...orer-1.5.7.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...