Gå til innhold

Hvordan vil du spille spore?


Anbefalte innlegg

Så akkurat denne videoen. Og må si at Spore ser ut til å bli noe av det mest nytenkende jeg har sett!

 

http://www.bestofgooglevideo.com/video.php?video=99

 

Ser ut som det omtrent er ubegrensede muligheter.

En ting jeg er litt bekymret for er at man bygger opp sitt lille dyr og har det fint, og så kommer det en ufo (annen spiller) og sprenger hele verden! Lurer på hvordan de håndterer dette.

 

Hvordan vil du spille spore? Hva vil du lage? Vil du kjøre rundt å ødelegge for andre, eller hva vil du gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke har misforstått, så er det ikke multiplayer. Men spillet laster ned andre characters fra andre players for å lage et miljø med rikt og variert mangfold. Altså, at alt er computer-styrt utenom de enhetene man styrer selv. Tror jeg da, er ikke helt sikker.

Spore virker lovende, må si jeg ser frem til tittelen. Men er litt redd for at spillet gaper over for mye, at spillet blir for stort. Spillet utvikler seg jo etterhvert til et RTS-spill og senere kan man også erobre andre planeter.

Er redd for at spillet kanskje blir for stort. Men, jeg er ikke helt sikker på om det jeg skriver her stemmer, har ikke fullt så nøye med på spore. Så hvis det er noen som kan korrigere meg, korriger i vei.

 

 

EDIT: Glemte å si hvordan jeg ville spilt. Ville nok satset på diplomati. Er ikke så flink til å vinne ved hjelp av krig.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Er redd for at spillet kanskje blir for stort. Men, jeg er ikke helt sikker på om det jeg skriver her stemmer, har ikke fullt så nøye med på spore. Så hvis det er noen som kan korrigere meg, korriger i vei.

7552030[/snapback]

Hvis det er harddisk plass du tenker på så skal visst ikke det bli noe problem etter hva jeg har hørt på diverse intervjuer.

 

Hanyways, jeg gleder meg som en unge til Spore og dør snart av å vente. De nesten månedene bli ett helvette :(

 

Jeg skal for så vidt lage noen store, stygge beist som knuser alt som kommer i nærheten av de <3

Lenke til kommentar
jeg skal bygge et masseødeleggelsesvåpen, og deretter ødelegge alle planeter i universet :devil:  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:

 

 

 

tuller så klart. hvordan jeg handler avhenger vel av humøret mitt

 

EDIT: når kommer det ut. er det satt noen dato?

7552099[/snapback]

 

men selv skal jeg spille spillet i sakte tempo slik jeg får nyte hver eneste dråpe av de:P

Endret av NikkoDee
Lenke til kommentar

kaiern: lol! tenker ikke på harddiskplass, men at det blir spillet blir for omfattende, at man blir lei rett og slett. Men spillet virker ganske kult. Er utrolig morsomt at man kan kidnappe en fiende enhet med ufo og sleppe han av på en planet uten atmosfære for så å se at hode blir sprengt, hehe

Lenke til kommentar

Aliens eller såkale 'xenomorph'. Dødelige dyr på fire bein, med syre-blod og muligheten til å reprodusere ved å legge 'fostre' inne i andre kropper som etterhvert bryter seg ut igjennom brystkassa.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
joalienwar07.JPG
Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Jeg vil bygge opp et massivt økonomisk emperium og reise rundt og suge ut livskraften av ulike planeter for å forbedre situasjonen rundt mitt eget egosentriske vesen.

7552131[/snapback]

 

Haha!

Ja det var dette jeg fryktet, men som noen nevnte tidligere, så er det ikke sikkert det er multiplayer i den forstand at man trenger å være redd for at alt skal tilintetgjøres av slike som deg :D

 

Jeg synes det er utrolig fascinerende med det at man kan forme helt vanvittige dyr og så finner dataen ut hvordan de bør bevege seg. Tror nok jeg skal prøve å lage et langstrakt kattedyr for å se om det automatisk vil løpe fort, gjerne med noen skikkelige hoggtenner og hale med spikes på ;)

Lenke til kommentar

haha akkurat samme plan som meg det ozzy, håper det blir gode muligheter til å gjenskape de kjære aliensene våre... er redd det blir mye komisk rundt designen og det passer da ikke xenomorphene...

 

Multiplayer er ikke planlagt nei, men spillet oppdaterer seg med andre folks dyr og ting som blir laga.. og universet er vanvittig stort så tror ikke folk blir utsletta uten videre nei..

Lenke til kommentar
Jeg vil bygge opp et massivt økonomisk emperium og reise rundt og suge ut livskraften av ulike planeter for å forbedre situasjonen rundt mitt eget egosentriske vesen.

7552131[/snapback]

 

Haha!

Ja det var dette jeg fryktet, men som noen nevnte tidligere, så er det ikke sikkert det er multiplayer i den forstand at man trenger å være redd for at alt skal tilintetgjøres av slike som deg :D

 

Jeg synes det er utrolig fascinerende med det at man kan forme helt vanvittige dyr og så finner dataen ut hvordan de bør bevege seg. Tror nok jeg skal prøve å lage et langstrakt kattedyr for å se om det automatisk vil løpe fort, gjerne med noen skikkelige hoggtenner og hale med spikes på ;)

7556092[/snapback]

 

Det blir multiplayer på en måte. Alle planetene rund omkring som har liv eller da beboere er skapt av andre spillere. Du kan gjøre hva du vill med dem men den spilleren vill ikke merke noe. Om den spilleren som ble skada var offline på i det øyeblikket får den opp en liste når mann kommer online. På lista viser det folk som har komt til angrepe og noen som har aliert seg med deg. Det er hvertfall det jeg har fått med meg på en film jeg så på youtube.

Lenke til kommentar

nei nei nei. Det er single player, men universet befolkes med sivilasjoner fra andre spillere som er på ditt nivå, så det er ikke noe å bekymre seg om 14-åringer kommer å dreper alle de søte dyrene.

 

Spore kan bare ikke komme fort nok. Den konferansen når Robin Williams demonstrerte Spore var sååå rå!

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...