Bingokongen Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Finnes det noen her ute andre enn meg som har spilt dette spillet til skrutrekkeren måtte ut av skuffen for å reparere joysticken atter en gang? Vel, spill-makeren spekulerer i å lage enda en oppfølger til dette spillet, men trenger alles hjelp til å overbevise sine sponsorer om å få lage det. Toys For Bob - heter spillmakerene. http://www.toysforbob.com/database/tfb_news.html "Maybe, just maybe, if enough of you people out there send me emails requesting that Toys For Bob do a legitimate sequel to Star Control 2, I'll be able to show them to Activision, along with a loaded handgun, and they will finally be convinced to roll the dice on this thing. Will you do that for me? Your old pal, Alex? If you were working at a video game development company who had 2 founders that had worked on a classic, epic space role-playing and combat game years ago for which you had recently re-acquired rights to and were hoping to convince your new parent company to let you make a sequel by asking for the public to send in requests for said sequel, I'd email you." Og Ur-Quan Masters tar seg av påmeldingslisten. =) Jeg er ihvertfall hypp på å se dette spillet komme ut på nytt. Mvh Lars Christer Heitman Sign! Please!? Endret 21. desember 2006 av Bingokongen
fenris1911 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Gammal fan av Star Control her. Vil gjerne sjå ein skikkeleg oppfølgar av Star Control 2. Signed.
kfhauger Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Åh! Starcontrol 2 Brukte utallige timer på det spillet. Vanvittig kult med versus moden også
baltie Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Star Control... Mange gode minner der, gitt... Signert!
tacomodo Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jøss det ER faktisk flere enn meg som har spilt Star Control 2. Aldri spilt noe med bedre story og humor!
pertm Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Husker jeg spilte det, men ble aldri ferdig. Hadde en kamerat som spilte det spillet mer eller mindre i 3 år eller noe slikt.
tacomodo Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Ingen tvil om at dette er verdens beste story i noe spill. Tenk hadde det kommet en ny remake i dag. Hadde glatt fått 10/10 pga story, musikk og humor. Har fremdeles .mod filene liggende
Kuroneko Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Signerte denne. Hadde rocka om det blei noe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå