superinvestoren Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Heisann! Jeg har en MPEG-4 film som jeg gjerne skulle tatt backup av, denne skal da kunne bli spilt av på DVD-spillere. Programmet jeg bruker er Nero(nyeste versjon), men jeg får opp en feilmld. hvor det står at MPEG-4 filer ikke kan en/dekodes. Jeg bruker NeroVision Express 3, og feilmeldingen er slik: Unable to insert C:\Documents and Settings\*****\Skrivebord\***\Filmer\(Filmen) Informasjon om filen som skal brennes: Filtype: Windows Movie Lydformat: MPEG Layer-3 Dette var litt rart, for en feilmelding jeg har fått opp én gang sto det pga patent og noe slikt var det ikke mulig å de/enkode MPEG-4 filer... Mulig Windows Movie og MPEG-4 fil er det samme, jeg vet ikke, jeg er n00b Håper noen har noen tips til andre måter jeg kan brenne DVD-spillbare MPEG-4 filmer på. Mvh. Godseieren Endret 20. desember 2006 av Godseieren
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Prøv å bruk WinAVI Videoconverter til å konvertere å brenne. Video-DVDar bruker MPEG2, ikkje MPEG4. Nokre DVD-spelarar støtter avspeling av DivX og XviD, som er variantar av MPEG4. Det skulle då berre vere å brenne videoen på ein vanleg CD so vil DVD-spelaren kunne spele den av, men eg trur det berre fungerer med DivX/XviD.
superinvestoren Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 (endret) Takk, jeg får prøve det programmet EDIT; Nei, det var nok ikke det riktige programmet til jobben. Noen andre tips? Endret 22. desember 2006 av Godseieren
superinvestoren Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Noen andre som har noen tips...?
buskmann Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Trenger du fortsatt tips, eller har du fått det til?
superinvestoren Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Trenger du fortsatt tips, eller har du fått det til? 8068966[/snapback] Setter pris på tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå