m0zzdart Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ja, er det mulig å fjerne eller slå av Internet explorer? takk
m0zzdart Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg gjorde slik det stod HER, men det funket ikke. hjelp? Endret 20. desember 2006 av m0zzdart
Mythos Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det enkleste er å sette den browseren du foretrekker som standard nettleser, og bare la IE ligge der. Den kan være kjekk å ha innimellom selv for de som ikke bruker den til daglig.
m0zzdart Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Det enkleste er å sette den browseren du foretrekker som standard nettleser, og bare la IE ligge der. Den kan være kjekk å ha innimellom selv for de som ikke bruker den til daglig. 7546322[/snapback] Det hjelper ikke
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Kvifor må du fjerne den eigentleg? Den kan no umogeleg plage deg noko særleg om du bruker ein annan nettlesar som standard nettlesar og alle snarvegar til IE er fjerna. Den måten du hadde prøvd fungerte kanskje ikkje fordi du har XP. Søk etter remove internet explorer from xp med Google so vil du finne ein framgangsmåte, men som det vert sagt her so er det mest sannsynleg ikkje verdt det.
m0zzdart Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kvifor må du fjerne den eigentleg? Den kan no umogeleg plage deg noko særleg om du bruker ein annan nettlesar som standard nettlesar og alle snarvegar til IE er fjerna. Den måten du hadde prøvd fungerte kanskje ikkje fordi du har XP. Søk etter remove internet explorer from xp med Google so vil du finne ein framgangsmåte, men som det vert sagt her so er det mest sannsynleg ikkje verdt det. 7546563[/snapback] JO DEN PLAGER MEG MED POPPUP! Endret 21. desember 2006 av m0zzdart
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Ikkje nødvendig å skrike... Kva popups? Windows Update?
m0zzdart Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Ikkje nødvendig å skrike... Kva popups? Windows Update? 7546616[/snapback] nei. har ikke tatt noen update. det kommer sånn reklame for solkrem. elns. men jeg har ikke brukt internett leseren IE idag. har jo nettopp formatert.
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 det kommer sånn reklame for solkrem. elns. men jeg har ikke brukt internett leseren IE idag. har jo nettopp formatert.Om du ikkje har brukt nettlesaren og akkurat har formatert, kvifor trur du det er IE sin feil då? Det vil nok vere mogeleg å få inn litt uønska greier med andre nettlesarar òg... Om det kom før du hadde installert noko som helst, og før du hadde surfa på internett i det heile, då veit ikkje eg.
m0zzdart Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Nå har jeg prøvd å opdatere. og restarte. men det kommer fortsatt popup :S
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Oppdateringar av Windows fjerner ikkje adware e.l., og det har eg heller ikkje meint å seie. Om du ikkje har gjort det allereie, prøv å køyr Ad-Aware og Spybot Search & Destroy.
Anbefalte innlegg