Ingeniør Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Har et lite problem med Diablo 2... Det nekter plent å starte når nettverkskabelen står i. Funker fint om jeg tar ut pluggen, starter spillry og setter inn kabelen igjen, men får fremdeles ikke til å spille over nett..... Står på stedet hvil når jeg går inn i multiplayer.... står og søker etter gateway uten at noe skjer. Får til å avbryte og sette i gang spill på maskinen, men ikke over internett. Når jeg setter i CDn til spille får jeg opp launch-vinduet og trykker Play, men det fortsetter ikke. (er koblet til internett via router, vet ikke om den har noe med saken å gjøre)
Loerand Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Routeren kan ha en innebygget firewall(noe stans drit) som hindrer deg i å spille. Du kan prøve å gå inn på routeren og åpne de portene D2 trenger.
Ingeniør Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Noe av det jeg hadde i tankene var nettopp portene.... Noen som vet hvilke porter som brukes, evt hvordan jeg finner det ut?
Ingeniør Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Kan problemet ligge i en uoriginal innstalleringskode? Har mistet heftet som fulgte med, og fikk vel tak i en kode fra noen andre en gang, om jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå