Gå til innhold

Zudeo: Ny torrentbassert tv/film side

lain

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har de bak azureus lansert en ny side, http://www.zudeo.com/ , som skal gi brukerne tilgang på lovlige tvserier/filmer fra blandt annet BBC og film trailere og mye annet.

Jeg har nå testet softwaren i 10-15min, og må si at jeg ikke direkte er overbevist, men at det er potensiale der for at det blir bra. Titta akkurat på hd traileren til spiderman3 og 300, og det fungerer bra, men så langt jeg vet er det kun beregnet på wmp og QT, noe som igjen vil kanskje få endel til å ikke ville bruke programmet.

En både positiv og negativ ting, er at du kan sette limit på upload'en din, det du laster ned vil du seede til andre så lenge du har programmet oppe, men om ikke kundegruppen blir stornok på de enkelte filene, eller det er bra nok seeders, vil du igjen få samme problem som på endel andre sider, nemlig at du må vente alt for lenge på å få ned hva du vil se.

Uansett, lurer på om andre har prøvd det, og hva de tenker om det, og om de tror det er noen fremtid i det? Det at BBC har sagt de vil legge ut Red Dwarf og Fawlty Towers og endel andre, kan det jo hende det faktisk blir noe man kan ha glede av, og til forandring til endel andre tjenester, her får du bra kvalitet på ting, lovlig.

Endret av lain

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...