Tinmar Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Har mekket en side for "klanen" vår. Dette er min første nettside så den er langt ifra super. Da lurte jeg på om noen kunne ta en titt innom å gi noen kommentarer. Er veldig spent på om jeg har gjort det rett mtp menyen og lignende. Dessuten trenger jeg litt hjelp. Til høyre på siden er det bare hvitt. Hvordan kan jeg få bort det? Lurer også litt på hvordan jeg kan fortsette å skrive nedover på layouten. Går det ikke an å "dra" den lenger ned? Lurte også på om det fantes noen måte å lage brukerkontoer for å legge ut info om seg selv og lignende. Siden
funkweb Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 For å fortsette å skrive nedover kan du ikke bruke slik bakgrunn, dvs. du vil få problemer. For her bruker du en fast høyde med slik fancy bakgrunnsbilde. I tillegg merker jeg forskjell på bunnen mellom IE & Mozilla, men det kan være fordi du bruker frameset. Du bruker ikke CSS til dine formateringer, dvs. du bruker gammel-dags måten.
Anders Moen Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Kan du CSS? Hvis ikke, les på http://www.htmldog.com Vanskelig å lese hva som står på linkene dine, så legg på en annen farge enn den blåfargen som kommer uten CSS, eller noe sånt. Ellers var den vel helt grei.
JiGGe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Fin side for å være din første. Men lær deg CSS, da blir alt mye "vakrere"
Gjest Slettet+65132 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) W3schools. Denne sida har eg både brukt og lært mykje av Endret 20. desember 2006 av Slettet+65132
Tinmar Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Takker for alle tips. Kan verken html eller css. Vet knapt hva css er. Har tenkt å lære meg det nå kanskje. Fikk jo mange gode sider å lese på her ihvertfall.
Ståle Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Padding rundt innholdet er et must. Og linkfargen må styles med CSS. Men ellers er du godt på vei.
JonH Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 For å fortsette å skrive nedover kan du ikke bruke slik bakgrunn, dvs. du vil få problemer. For her bruker du en fast høyde med slik fancy bakgrunnsbilde. I tillegg merker jeg forskjell på bunnen mellom IE & Mozilla, men det kan være fordi du bruker frameset. Du bruker ikke CSS til dine formateringer, dvs. du bruker gammel-dags måten. 7543395[/snapback] Del opp bakgrunnen i innholdsdelen i 32px høye bilder, så kan han jo bare repetere dem nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå