Gå til innhold

OUTLOOK.EXE feilmelding når XP pro avsluttes.


Anbefalte innlegg

Har et problem med at feilmeldingen "OUTLOOK.EXE" ikke avsluttes når jeg skrur av datamaskinen. Meldingen kommer flere ganger etter hverandre selv etter at jeg har valgt "avslutt nå". Det er tydeligvis en prosess som ikke avsluttes automatisk. Jeg passer også på å lukke outlook før jeg velger å skru av datamaskinen.

 

Må stenge feilmeldingsvinduet manuelt inntil 3-4 ganger for å kunne få av maskinen.

 

Har XP Pro SP2 og Office 2003 SP1/SP2. Har søkt på nettet og på forum og ser at det er flere som har problemet, men finner ingen løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, men jeg fant ingen løsning på MS support. Vanskelig å forklare hvilken tekst som kommer.

 

Det er ett meldingsvindu slik som alltid kommer når det er et program som ikke responderer. Øverst i fanen på vinduet står OUTLOOK.EXE med store bokstaver inne i vinduet den vanlige teksten programmet svarer ikke... avslutt og du vil miste data osv... og det er en knapp for "avslutt". Jeg får denne opp 3-4 ganger før win avslutter. Merkelig nok har jeg dette problemet på laptopen også, men der holder det med å trykke en gang.

 

I oppgavebehandling ser jeg at OUTLOOK.EXE er aktiv under oversikten "prosesser". Men når jeg avslutter prosessen i oppgavebehandling og så velger å skru av datamaskinen så henger pc`n seg helt i avsluttningsprosessen i bildet med teksten "windows avslutter" etter at avslutningstonen er spilt. Må da til slutt skru av med strømbryteren.

 

Redigert: Jeg ser at Outlook.exe ligger i prosesser i windows oppgavebehandling fortsatt etter at jeg har avsluttet outlook. Og hvis jeg starter det og lukker det gjentatte ganger så ligger det brått like mange outlook.exe prosesser som ikke lukker. Har hatt opptil 6 OUTLOOK.EXE kjørende i prosesser. Derfor må jeg avslutte dem manuelt ved shutdown og må lukke like mange ganger som jeg har startet outlook under økten.

 

Merkelig at ikke outlook prosessen stopper når jeg avslutter den?

Endret av Anaesthesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...