ZenCo Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Heihopp! Som topic sier, når jeg kjører fraps på cs 1.6, og recorder, får jeg plutselig en helt sinnsyk lag, det hakker som bare juling. Er det mulig å få fiksa dette? En ting til, jeg har også GameCam, men det er så irriterende at GAMECAM-logoen står nede til høyre på hver eneste film jeg lager. Er dette mulig å fikse?
jlek Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Heihopp! Som topic sier, når jeg kjører fraps på cs 1.6, og recorder, får jeg plutselig en helt sinnsyk lag, det hakker som bare juling. Er det mulig å få fiksa dette? En ting til, jeg har også GameCam, men det er så irriterende at GAMECAM-logoen står nede til høyre på hver eneste film jeg lager. Er dette mulig å fikse? 7536532[/snapback] Bedre å ta opp med demo funksjonen. skriv "record [navnpådemo]" i console. Når du skal ta opp med Fraps åpner du bare demofilen og spiller den av. For øvrig, hvis du skal lage en fragmovie e.l., ikke bruk Fraps, resultatet blir aldri bra. Ihvertfall ikke kvalitets/størrelsesmessig sett. Bruk heller startmovie/ endmovie funksjonen. Da vil hvert eneste genererte bilde bli gjort om til en TGA fil som blir plassert i cstrike mappen din. Konverter disse til en .AVI fil med f.eks. Videomach eller VirtualDub. Ønsker du topp kvalitet skriver du "host_framerate 90" før du bruker "startmovie" kommandoen. Da vil det per ingame sekund bli generert 90 bilder, noe som gjør .AVI filen til en drøm å arbeide med.
ZenCo Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Da kjører jeg på med det jeg! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå