Gå til innhold

Leter etter et dos spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg satt her og så gjennom alle dos spillene som jeg spilte da jeg var 5-7 år,

fant blant annet stunts, ugh, skate or die, ski or die osv.

men det var et spill til som jeg ikke husket navnet på, handlingen er slik at du skal tjene deg penger og få jobb også kan du vinne i lotto og diverse det var et veldigt kjekt spill.

Håper noen av dere husker det og kan si va det heter. :)

edit: glemte og nevne at jeg og har wings of fury xD

Endret av frinder
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker Kings quest, quest for glory, heroquest og spacequest jeg. hehe de beste spillopplevelsene har jeg faktisk hatt med de gode gamle spilla der.. :cry:

ooh wings of fury! det var kult! men sinnsykt vanskelig!

Skrevet (endret)

jeg har også et spill som jeg spilte mye før, tror det var et dos spill det og (tror jeg) men husker ikke helt. Det går ut på det samme som dx-ball (hva heter den sjangeren forresten?) bare at jeg synes det var bedre. Var mange levler, synes jeg husker at det iallefall var over 50, og varierte baner, vanskelig å forklare et slikt spill. Trodde det var arkanoid først, men tror det er litt nyere enn det siden jeg mener spillet hadde bedre grafikk enn det.

Endret av Brian_N
Skrevet
Noen som husker Stunt Car Racer  :dribble:

stuntcar6.png

7536483[/snapback]

Ringer en bjelle, ja...

Men kan ikke huske det. :dontgetit:

Men er det noen som husker hvordan man kom opp i lufta på wings of fury?

Skrevet
Noen som husker Stunt Car Racer  :dribble:

stuntcar6.png

7536483[/snapback]

Ringer en bjelle, ja...

Men kan ikke huske det. :dontgetit:

Men er det noen som husker hvordan man kom opp i lufta på wings of fury?

7536507[/snapback]

Lol! Dette spillet spillte jeg 24/7 når jeg var 5år gammel! Husker det svært godt. Siden joysticken min var ødelagt, kunne jeg bare svinge bilen til høyre. Men det var likevell gøy. Husker også et spill som heter "Tanks" som gikk ut på å smadre motstanderens tank. Det spillet var genialt. Jeg kommer også på spillet "Pirates" som finnes i moderne-utgave.

Skrevet

Ahh, Stunt Car Racer ja... Kom vel til Amiga'en først synes jeg å huske deretter til PC. Der gikk det mange timer der! Husker det var krise fordi floppydisketten med SCR tok kvelden (det var EN hel kveld uten SCR helt til dagen etter da en kamerat tok med en kopi på skolen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...