@ir Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har hørt om en såkalt Boot disk, som vil tillate deg å spille sonefritt. Er det riktig? I så fall, hvordan fungerer dette, og hvor får man kjøpt det? Hvis det ikke er noe boot disk, finnes det andre alternativer (som chipping)?
GtReBra Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 De driver med å lager en freeloader som fungere på europeiske wii har jeg hør sånn at du kan spille andre soner GC spill. Wii spill veit jeg ikke.
XtaZ Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg tror alle Wii spill fra Nintendo er sonefrie men at 3. parts utviklere selv bestemmer om de vil legge sone på spillet. Men GC Freeloader fungerer jo på Wii da så hvis du tenkte å kjøpe deg andre soner GC spill så kjøp Freeloader i samme slengen Per dags dato så finnes det ingen chip til Wii men en hacker har sagt han skal legge ut et "Wii backup program" den 1. Januar så om dette stemmer er det bare å vente å finne ut. Link: http://www.news4gamers.com/wii/News-17988.aspx Endret 19. desember 2006 av XtaZ
tidus2k4 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Synes det er vittigt hvordan han har zelda på en dvd-r når ingen engang vet hvordan de kan få lest en wii spill disk utenom på en wii selv
Pricks Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Såvidt jeg vet har alle spill på Wii blitt rippet. Men ingen har fått til å spille dem fra "backup" enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå