Gå til innhold

Double Agent bugs/problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

har spillt dette spillet de par siste dagene og synes det er bra.

eneste problemet jeg har oppdaga så langt er at ting slutter å funke etter for mange loadings. som hacking av safe's, vakter flytter ikke på seg der de er scripta til å flytte seg osv. dette ser ut til å fikse seg selv dersom du slår av og på spillet, men om det er noen som vet noe mer om dette så tar jeg imot tips og råd.

så nå i stad under en av disse restartene mine så var plutselig savegamet mitt sletta/invalid :mad:

plz help if possible

Videoannonse
Annonse
Skrevet

problemet kom ikke tilbake?

jeg får nemlig hacka safer, men plutselig så går det ikke alikevel. trodde det var noe som ble aktivert etter en haug med loadinger.

Skrevet
problemet kom ikke tilbake?

jeg får nemlig hacka safer, men plutselig så går det ikke alikevel. trodde det var noe som ble aktivert etter en haug med loadinger.

7530378[/snapback]

Er mulig at dere har gått glipp av en liten feature når det gjelder cracking av safer. Hvis du scroller nedover med musehjulet dreier Fisher saktere på kombinasjonshjulet. Hvis du scroller max ned vil han stoppe å dreie på hjulet helt til du scroller opp igjen...Ganske irriterende hvis du ikke vet hvordan det funker ;P

Skrevet (endret)

faern as, nå var savegamet mitt invalid igjen. tyder på at quicksave ikke lagrer sikkerlig. altså Må du lagre via meny føre du quiter...helvetes dritt.

nå gikk hele kvelden i går på å spille fram til hotellet for å ta igjen det tapte fra helga, og så må jeg faenmeg starte på nytt igjen!

hater når quicksave ikke er nok!

edit. quick saves var heldigvis der. ser ut som continue bare funker dersom du bruker main save. så da slapp jeg å spille alt på nytt (igjen) gitt

Endret av Spirre
Skrevet

Har hatt problemer med quicksaves selv før. Drev på et map senere i spillet, og hadde brukt mellom 1 og 2 timer, og hadde bare brukt quicksaves. Neste dag prøvde jeg å loade, men kunne bare lade selve mapet. Gikk heller ikke å trykke continue :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...