Gå til innhold

Har jeg gjort ett bra kjøp?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på om jeg har gjort ett godt kjøp av brukt bærbar maskin

Skaffet meg en brukt Fujitsu Siemens med intel pentium 4 3,2ghz, 1gb minne, 80gb harddisk, dvdbrenner, intrigert wlan, en wxga skjerm på 15,4" (1280x800 eller noe i den duren) ati radeon 9700... (vanlig lyd, nettverk, usb og firewire)

Fikk den for 5000 + frakt

Ett bra kjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg regner med det er amilo d1840 har kjøpt og det er så absolutt ett godt kjøp.pc'n er jo gammel men det eneste som holder den tilbake er at det er 4200rpm hdd i den men du merker nok ikke det så mye.jeg var hvertfall veldig fornøyd med min.

Endret av H.M.Kongen
Skrevet
Jeg regner med det er amilo d1840 har kjøpt og det er så absolutt ett godt kjøp.pc'n er jo gammel men det eneste som holder den tilbake er at det er 4200rpm hdd i den men du merker nok ikke det så mye.jeg var hvertfall veldig fornøyd med min.

7527900[/snapback]

Det er faktisk 1845 :p

Jeg tenkte og bruke den til værdags ting + litt mindre spilling :thumbup:

Skrevet (endret)
Den maskinen bråker som et uvær blir jævli varm og har lav batteri tid. pappa sitter på samme modell.

5000 virket mye, selvom det var en dyr maskin når den var ny har det sjedd så mye siden da att den er nokså utdatert.

7528055[/snapback]

jeg vet den bråker og blir varm... ikke noe problem for meg egntlig...

Jeg hadde i ett budsjett på 5000kr (ikke ett øre mere)

Utdatert er den ja... Men det er da maskinen min hjemme også selv om den er under ett år (det meste av den)

Endret av VikinGz
Skrevet (endret)

Det er jo fremdeles ganske gode ytelser på den maskinen bortsett fra hdd som er på 4200rpm.det er vel det eneste som trekker den tilbake.jeg hadde ikke no problem med og spille alle spill på min 1840 og eneste forskjell jeg kan se på min og hans er skjermkortet(jeg hadde ati radeon mobility 9600 pro).min ble varm og viftene gikk for fullt helt til jeg skrudde av bakplata og blåste rein med kompressor.den ble helt stille da.jeg gjorde det ett par ganger i halvåret og det hjalp betraktelig.batteritiden var det vel så som så med,jeg kunne vel surfe i ca 1 time på batteriet.

Endret av H.M.Kongen
Skrevet (endret)
Det er jo fremdeles ganske gode ytelser på den maskinen bortsett fra hdd som er på 4200rpm.det er vel det eneste som trekker den tilbake.jeg hadde ikke no problem med og spille alle spill på min 1840 og eneste forskjell jeg kan se på min og hans er skjermkortet(jeg hadde ati radeon mobility 9600 pro).min ble varm og viftene gikk for fullt helt til jeg skrudde av bakplata og blåste rein med kompressor.den ble helt stille da.jeg gjorde det ett par ganger i halvåret og det hjalp betraktelig.batteritiden var det vel så som så med,jeg kunne vel surfe i ca 1 time på batteriet.

7534179[/snapback]

hater støv :p

Men det er ikke så vanskelig å fjerne :)

Tenkte også på å kjøpe en usb kjøler som jeg kan sette under når jeg bruker den hardt :cool:

Virker som en flott maskin og gleder meg virkelig til jeg får den :)

*Noen som vet hvor mye minne denne maskinen støtter?*

Endret av VikinGz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...