Gå til innhold

Dårlig Kvalitet på Webcam


Anbefalte innlegg

Jeg har et Logitech QuickCam PRO 4000 Webkamera. Og kvalitet var toppers(syns nå jeg da, vedlagt bilde) når jeg fikk den. Men nå, rundt 6mnd etter har den blir betraktelig dårligere. Har prøvd å rense "linesn" med q-tips å lignede, men hjalp lite. Har og prøvd med nyere driver osvosv.. Men ingen ting hjelper.

 

Hva som kan være feilen tror dere? Vurdere å sende den tilbake pga dette.

 

Like etter at jeg fikk cammen:

 

dopepusher1rx6.th.jpg

 

 

Og etter ca 6 mnd bruk:

 

etterrf3.th.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ikke som jeg vet, men er en knapp på toppen, som gjør ingen ting? Skjer i hvertfall ingen ting når jeg trykker på den. Går ikke an å rulle den eller. :hmm:

 

 

EDIT: haha, nei jeg viste det ikke :thumbdown: Tusen takk :) Nå ble dagen min mye lysere. :blush:

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

En (lite?) skjult hemlighet er å bruke Playstation EyeToy kamera med PC! De har utrolig bra kvalitet for prisen det koster. Som regel har jeg klart å finne de for 200 kroner, inkl spill (cdnow, play.com etc.).

 

Driver finner du her:

ftp://ftp.jacobsen.no/pub/drivers/eyetoy/

 

Info om driver:

http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html

 

Kvalitetsmessig er det min erfaring at man må opp i Logitech Fusion kamera el.lign (les: over 750 kroner) for å få tilsvarende kvalitet.

 

Som en liten bonus kan man jo alltids selge spillet som følger med EyeToy-pakken på QXL ;-)

 

Code#

Lenke til kommentar
En (lite?) skjult hemlighet er å bruke Playstation EyeToy kamera med PC! De har utrolig bra kvalitet for prisen det koster. Som regel har jeg klart å finne de for 200 kroner, inkl spill (cdnow, play.com etc.).

 

Driver finner du her:

ftp://ftp.jacobsen.no/pub/drivers/eyetoy/

 

Info om driver:

http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html

 

Kvalitetsmessig er det min erfaring at man må opp i Logitech Fusion kamera el.lign (les: over 750 kroner) for å få tilsvarende kvalitet.

 

Som en liten bonus kan man jo alltids selge spillet som følger med EyeToy-pakken på QXL ;-)

 

Code#

7523846[/snapback]

Man fikser ikke et kamera ved å kjøpe nytt.

Lenke til kommentar

jeg hadde problem med det også for liten stund siden, begynner å få det igjen... første webcammen min skrudde jeg opp og fant ut at det hadde greid å lirke seg litt rusk foran linsa(linsa mi kan skrues av) var bare å fjerne det så var det løst, men på det jeg har nå vet jeg ikke:S

Endret av Narkan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...