Gå til innhold

G5 + Icemat 2th Ed = ?


Anbefalte innlegg

Hallo, jeg lurte på om Icemat 2th edition og G5 fungerer sammen, i manualen til G5 står det med liten skrift "cannot be used on glass or mirrors." men noen steder står det at folk bruker icemat og G5 sammen. jeg lurte også på vilken musmatte som ER best til gaming sammen med G5, Jeg spiller BF2, CS, Oblivion, WoW og heile pakka. kan godt ha 2-3 musmatter men ikke over 1000 kr.

Endret av LeftOverCrackone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo, jeg lurte på om Icemat og G5 fungerer sammen, i manualen til G5 står det med liten skrift "cannot be used on glass or mirrors." men noen steder står det at folk bruker icemat og G5 sammen. jeg lurte også på vilken musmatte som ER best til gaming sammen med G5, Jeg spiller BF2, CS, Oblivion, WoW og heile pakka. kan godt ha 2-3 musmatter men ikke over 1000 kr.

7522349[/snapback]

 

Har du den som er "Laser" eller den med Tråd?

Fordi om du har den Trådløse så kan laseren som skal til motakkeren speiles på Glasset og da forstyrre motakkelsen (fikk jeg høre når jeg kjøpte min Icemat, som høres veldig troverdig ut).

 

Men jeg spilte nylig hos kompissen min, hvor broren hadde G5+Svart icemat (har faktisk Icemat selv). Det fungerte som en drøm, da slapp du til og med å kjøpe masse Skates! G5 har 2 Gummi plater under.

 

 

Begge to burde fungere godt sammen, Icemat (den svarte) er veldig fin å bruke.

Jeg tar en gang i måneden å renser den med Stål ul og varmt vann...Fungerer flott!

 

Håper dette innlegget hjalp deg litt! (sorry for mange skrivefeil) :p

 

Redigert: Forresten! En god tøymatte er jo også et godt alternativ!

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Hva mener du med "laser"? men er ikke Icemat av glass, eller er det noe "frosta" glass ellerno, virker litt rart. hørt med noen folk som sier den er ubrukelig :p

7522729[/snapback]

Da mener jeg rett og slett Tråløs :p

 

 

Jeg mener og tror jeg har IceMat 2.0 edition Black.

Jupp det har jeg, og det samme har vennen min sin bror!

 

Noen har hatt problemer, det har ikke jeg! (Selv eier jeg en Optisk mus)

 

Men folk som klager om riper burde få et slag i trynet.

Jeg har hatt min i godt over 3-4 år! Ikke en eneste ripe på overflaten!

Jeg renser under musa og musmatten minst en gang i uken! Bare pass på at støv og andre partikler ikke samler seg på matten! For det setter seg fast på skatene og gnir seg da utover icematten.

Som da lager også en fæl lyd...

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har selv brukt Icemat og G5 og det fungerte dårlig. Virker som om den laseren under musen ikke fikk kontakt med musematten.. så ble det samme som å holde den i løse luften.

Lenke til kommentar
Har selv brukt Icemat og G5 og det fungerte dårlig. Virker som om den laseren under musen ikke fikk kontakt med musematten.. så ble det samme som å holde den i løse luften.

7522814[/snapback]

 

Har du testet med den nye firmwaren til G5 som spesifikt er for slike underlag?

Med den nye fimwaren fungerer altså min G5 smooth som silke på Icemat orginal.

Ikke testet med gamlere firmware på icemat, men ville ikke undret meg mye om ting ble vesentlig bedre med nye firmware fra 28.11.06, siden de la den ut for å bedre kompabilitet med glass underlag o.l.

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nei, det har jeg ikke prøvd. Har ikke vært klar over at det var fikset etter oppdateringer. Men da er det bare å leite den fram igjen :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg har G5 og icemat, spiller mye CS og syntes dette er en glimrende kombinasjon. Liker icemat mye bedre enn steelpad og tøy matter som func og de.

 

 

Kjøp icemat den funker veldig bra. det var kun frimware verson 1 til G5 som hadde no problemer med glass, ikke etter at man oppgraderte, da funker den på glassbordet jeg har i stu til og med :)

 

 

Bare løp og kjøp :)

Lenke til kommentar
Med oppdatert FW tror jeg den skal fungere, laseren leser da flere overflater enn før.

 

--

 

Det finnes kun en G5, den har både laser og kabel. Dessuten har den ikke "2 Gummi plater" under, men 2 teflon-matter.

7522889[/snapback]

 

Bagatell :p

 

 

Så på elkjøp at det var to versjoner av G5'en! :p

7522941[/snapback]

Jepp, men det finnes ingen trådløs G5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...