Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabil forbindelse på spill.


Anbefalte innlegg

Jeg fikk internett i leiligheten min i går, og tok i bruk trådløst nettverk. Har spilt flere forskjellige spill siden da, og har lagt merke til at spesielt på Warcraft 3, og til en viss grad i WoW vil jeg til tider bli kastet tilbake til hovedmenyen, uten at internett-forbindelsen blir brutt av den grunn (MSN blir ikke logget av). Dette er så langt spillene jeg har hatt problemer med (spilte Battlefield 2 i en lengre periode i går uten problem). Dette skjedde enda oftere når vi var flere (4) stykker som brukte internett på forskjellige PCer.

Routeren jeg bruker er en SMCWBR14-G2, som jeg hadde lånt til en kamerat av meg i noen uker. Han hadde en router som samtidig fungerte som modem: oppsettet hos han ble da en dobbel router. Problemet vi hadde der var at hvis man var på trådløst nett ble man ofte kastet ut av battle.net. Da vi undersøkte dette, fant vi ut at det var et vanlig problem ved bruk av to routere.

I mangel av kabler hjemme har jeg ikke hatt anledning til å prøve battle.net ved bruk av kabel, så jeg har ingen anelse om til hvilken grad det er samme problem.

Er det noen forslag angående hva feilen kan være?

Endret av dedeee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...