Djengo^^ Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 heisann, jeg vurderer å teste EQ2 siden jeg er drittlei WoW og har slutta og betale fee. Men hvor enn jeg lette på nettet igår fant jeg ikke noe info om PvPen i EQ2. Er det rett og slett ikke PvP der, som navnet tilsier "EverQuest" eller? Noen her som spiller det og kan forklare det til meg?
arlion Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 er pvp på noen servere, men det er ikke så veldig gøy etter min mening, død har penalties der, man mister penger og noen ganger items til dem som dreper deg og slikt.
orjanos3.16 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Er PvP på PvP servere... Veldig bra PvP system med mange titler og ranks for de som liker å streve etter det. Gjelder å huske å putte penger i banken før man begir seg ut dog, for blir man drept av en annen spiller mister man halvparten av pengene man har på seg. http://eq2players.station.sony.com/en/news...ion=development
Freak627 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 hm, den er kjip viss man f.eks har drit masse penger og skal tilbake til en by, så kommer det en jævel å banker dritten ut av deg hadde ikke jeg orka i lengden
StarGazer Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 PvP er ikke sånn carebear greie folk er vant til fra feks WoW. Her har du looting pluss at du ikke egentlig er trygg noen steder tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå