Gå til innhold

cs slutt om ca 5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt rykter om at cs kommer til å ligge nede om ca 5 år for da tar vist teknologien over å cs blir liggene i rennesteinen er det noen som har hørt noe mer om dette husker ikkje vor jeg hørte det men kankje noen av dere vet noe :no:

MVH:sebbe1122 :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres usansynlig ut... CS kommer aldri til å bli lagt ned pga teknologien, så lenge folk spiller spillet for gameplayen og følelsen, spiller ikke grafikken og vidre teknologien noen rolle, se foreksempel quake.

Endret av vargaz
Skrevet
Høres usansynlig ut... CS kommer aldri til å bli lagt ned pga teknologien, så lenge folk spiller spillet for gameplayen og følelsen, spiller ikke grafikken og vidre teknologien noen rolle, se foreksempel quake.

7513832[/snapback]

ja men du ser jo at nesten alle har jo begynt å spille oblivion og WOW så det kan jo ta kneken på cs

MVHsebbe1122 :innocent:

Skrevet
heh, visst du spiller cs om 5 år dog, så synes jeg likevell litt synd på deg...

7513839[/snapback]

jaja men neste genrasjon må jo få oppleve det di og :thumbup:

MVH:sebbe1122

Skrevet (endret)

Du trenger ikke å opprette en ny post for hver gang... du kan skrive mer enn en linje i en post.

nesten alle? puh.. oblivion ble man lei av etter noen dager, max en uke eller to.. WOW.. ja, mange gikk over til wow, men merker det på kompisene mine at de er dritt lei av wow da... mulig de går tilbake til cs osv. ikke vet jeg... men er ikke noen tvil om at de kommer til å slutte med wow snart...

Forøverig synes jeg det er dumt å sammenligne CS, med et singelplayer spill som oblivion, det er vel ingen kommer til å sitte 3-4 år med oblivion..

Endret av vargaz
Skrevet
Steam er oppe å løper, iallefall hos meg... å requeste pass til dem er TREGT

7513875[/snapback]

nei steam er ikkje oppe for di som ikkje har vert innlogga siden thorsdag det kan ta flere dager før stormen er ferdig det er stormen som styrer kor tid cs kommer til å virke igjen

Skrevet
jeg har hørt rykter om at cs kommer til å ligge nede om ca 5 år for da tar vist teknologien over å cs blir liggene i rennesteinen er det noen som har hørt noe mer om dette husker ikkje vor jeg hørte det men kankje noen av dere vet noe :no:

7513818[/snapback]

Kilde ?

Skrevet
ja men du ser jo at nesten alle har jo begynt å spille oblivion og WOW så det kan jo ta kneken på cs

Hvorfor skulle et single player-spill i en helt annen sjanger (Oblivion) ha noe å si på hvor mange folk som spiller CS?

Skrevet (endret)

Ingen problemer med Steam her heller nei.

Og hvilken storm er det du snakker om? Stormen på vestlandet? Isåfall har jo den ingenting å si på hvorvidt Steam er oppe eller ei.

Endret av Agg
Skrevet

7513818[/snapback]

Stemmer dette hvis det er 1.6 blir jeg glad! På lan parties og slikt går det som oftest i cs1.6, bare jeg som ikke gidder å spille det. Er så ELENDIG det spillet spør du meg. Eneste er at jeg liker litt source, som jo er nyskapende med både grafikk og annet.

Bra hvis 1.6 "legges ned", da får kanskje andre meget undervurderte lan spill som Company of Heroes, Call of Juarez (undervurdert på multiplayer) o.l spill en sjanse.

Nightwolfie

Skrevet

Hvis steam "legger ned" cs 1.6 kommer folk fremdeles til å spille på lan-versjonen av cs.

Sist jeg skjekka(12:10) var steam ute. Fikk bare trouble-shoot'en opp. :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...