Gå til innhold

Årsaken til ItAvisens mildt sagt dårlige redaksjon

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Jeg visste at noe måtte ligge bak den forferdelige journalistikken, samt alle skriveleifene i ItAvisens redaksjon.... Svaret er rett og slett at de er eid av AllerInternett, en datterorganisason av nettop; Aller-gruppen! Hvem er så disse menneskene? Jo; bakmennene som forpester det ganske land med blader som Se & Hør og Allers.... Ach ja. Live and learn.

TH

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De driver også dingz.no - høres ikke det litt vel useriøst og fjortiz-aktig ut? Designet ser også ille ut - som på ITavisen. Kaos med tekst, "kule" bilder og "spennende" effekter. Pføy!

Endret av WarpX
Skrevet
De driver også dingz.no - høres ikke det litt vel useriøst og fjortiz-aktig ut? Designet ser også ille ut - som på ITavisen. Kaos med tekst, "kule" bilder og "spennende" effekter. Pføy!

7515787[/snapback]

Dingz.no er jo noe av det mer geniale du kan finne på det vide nett, hele siden er stappfull av semiironiske artikler som tester alt fra den nye fjernstyrte og oppblåsbare stekepannen du har gått å siklet over i lengre tid, til en skuddsikker elvisparodi som kan ta seg fint ut ved peisen eller oppe på tv'n.

Skrevet
Stakkars dere som er nødt til å sjekke sidene hver dag da...?  :ermm:

Hmmm...var det noen som sjekket dem hver dag? Ikke meg ihvertfall. Try again.

Særiøst, liker du det ikke, les noe annet.

Ohhh yes.
Skrevet

er dette en nødvendig post? liker du ikke itavisen trenger du vel ikke å lese den? tror ikke dem legger skjul på at Aller Internett eier dem, og dem legger nok heller ikke skjul på at den yngre garde er målgruppen. et mediemessig mangfold er å foretrekke i mine øyne, da får det heller være at alt ikke passer for alle..

innlegget ditt inneholder også skrivefeil trådstarter :)

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet
er dette en nødvendig post? liker du ikke itavisen trenger du vel ikke å lese den? tror ikke dem legger skjul på at Aller Internett eier dem, og dem legger nok heller ikke skjul på at den yngre garde er målgruppen. et mediemessig mangfold er å foretrekke i mine øyne, da får det heller være at alt ikke passer for alle..

innlegget ditt inneholder også skrivefeil trådstarter :)

7526110[/snapback]

Det vet jeg, men jeg prøver heller ikke å promotere megselv som en seriøs nettredaksjon ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...