Gå til innhold

nytt lydkort, men vet ikke hva jeg skal velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe nytt lydkort. fra shg.no

det kan koste hva det koster. eller, ikke over 1000 lappen da ;)

men det skal være et bra lydkort. for det jeg kjøpte sist kostet 135 kr. det er ikke bra lyd i så jeg må ha nytt. men klarer ikke velge hviket.

takker for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Auzentech HDA Digital X-plosion? ligger på 1100 og det er så absolutt verdt de 100 kronene. Er bare å søke på google så finner du en god del reviews, alle gir det 9 av 10 omtrent.

Jeg kjøpte det også på SHG til informasjon. :D Ellers så kan sikkert et Creative kort funke bra, som feks ekstreme music.

Skrevet
Hva med Auzentech HDA Digital X-plosion? ligger på 1100 og det er så absolutt verdt de  100 kronene. Er bare å søke på google så finner du en god del reviews, alle gir det 9 av 10 omtrent.

Jeg kjøpte det også på SHG til informasjon. :D Ellers så kan sikkert et Creative kort funke bra, som feks ekstreme music.

7511783[/snapback]

skal se på det korte. takk.

Skrevet
Hva med Auzentech HDA Digital X-plosion? ligger på 1100 og det er så absolutt verdt de  100 kronene. Er bare å søke på google så finner du en god del reviews, alle gir det 9 av 10 omtrent.

7511783[/snapback]

Jeg så forkjellige konklusjoner på kortet. og Her er de. ta en titt og se da.

jeg skal nokk ikke ha det p.g.a

Minuset med kortet:

-Stjeler en god del CPU-kraft

pluss med kortet:

- Digital surroundenkoding

- God digital lydkvalitet

det blir nokk ikke det kortet nei. må finne et annet da =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...