fompa Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg bestod igår eksamen i skriftlig og praksis tverrfaglig, som jeg strøyk på ifjord. grunnkurs mekaniske fag. Hadde 4 i samtlige fag ifjord, men alt gikk bare skeis Ikke gledesutbrudd: Mamma å stefarn min skulle på fyllinga og kaste masse dritt og lort, jeg og 2 lillebrødre var igjenn hjemme (10 & 11 år), på spisestuborder sto det noen lys og brant. Jeg dra til jessheim, på senteret før å møte ei veninne. etter ca 1 1/2 time får jeg en telefon hjemme fra. spisestubordet har tatt fyr og det har brent passe bra. hadde ikke de komment hjem så tidlig, hadde huset bynt å brent Spisestubordet koster 10 000 kroner... Mens lillebrødra mine sitter framfor pc'en og fattar ikke en DRITT...
fompa Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Her er dentbrentemidtplata. Er 2 saftige flekker med starin igjenn på parketten, som var dyr, den å...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Tja, sistenevnte hørtes ikke grei ut. Vet hvor fort ting kan skje... Har opplevd å stå i telefonen og nærmest se at smøret tok fyr, det var ikke særlig morro det skal jeg si deg.
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hmm klarte å miste lys på spisebordet våres når jeg var liten, det brant godt men slukket raskt. Endret 23. desember 2006 av Bruktbilen11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå