Gå til innhold

kjøpe war og vt server? hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har upc/get 10mbit og har mellom 15-5 i ping.

7504578[/snapback]

her sier du at du pinger 15-5 med 10mbit
Hos morgen min har jeg en 2.2mbit linje og der har jeg bedre ping enn på 10Mbit linja!

7506164[/snapback]

og her sier du at du pinger bedre med 2.2mbit .. hva slags ping har du da med 2.2mbit?

7507424[/snapback]

Ja, det lurer jeg og på? hva har du i ping da? 20- i ping? o_0

Lenke til kommentar

Warservere: I liste etter faktisk hitbox og ping

 

1. Nemia.no, Gamesource.no

2. Gameguard.no

3. Mbit.no / Hodeskudd.no (som også står i serverparken til mbit)

4. Gameserver.no (mp+ servern er litt sugen men duger likevel, derimot xeon er faktisk veldig bra)

 

Pingen til WS avhenger av hvor i landet servern står, hvilken UTLINJE du har og diverse ting.

 

Vt server anbefaler jeg Gameserver.no.

Fordi du har deilig ping der og en uslåelig support.

 

Grunnen til jeg ikke nevner novanett er fordi di er norges dårligste leverandør og suger heftig. Burde blitt saksøkt. Finnes andre Serverfirmaer så barelete litt rundt

Lenke til kommentar
Jeg har upc/get 10mbit og har mellom 15-5 i ping.

7504578[/snapback]

her sier du at du pinger 15-5 med 10mbit
Hos morgen min har jeg en 2.2mbit linje og der har jeg bedre ping enn på 10Mbit linja!

7506164[/snapback]

og her sier du at du pinger bedre med 2.2mbit .. hva slags ping har du da med 2.2mbit?

7507424[/snapback]

Bedre og bedre er ganske likt, men er mellom 5-15(20) på mbit serverne.

Det er en ventelo linje som bruker linjene til catch og det er lavpings linjer

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Warservere: I liste etter faktisk hitbox og ping

 

1. Nemia.no, Gamesource.no

2. Gameguard.no

3. Mbit.no / Hodeskudd.no (som også står i serverparken til mbit)

4. Gameserver.no (mp+ servern er litt sugen men duger likevel, derimot xeon er faktisk veldig bra)

 

Pingen til WS avhenger av hvor i landet servern står, hvilken UTLINJE du har og diverse ting.

 

Vt server anbefaler jeg Gameserver.no.

Fordi du har deilig ping der og en uslåelig support.

 

Grunnen til jeg ikke nevner novanett er fordi di er norges dårligste leverandør og suger heftig. Burde blitt saksøkt.  Finnes andre Serverfirmaer så barelete litt rundt

7507779[/snapback]

 

 

Hei,

 

Jeg skjønner at det er veldig mange delte meninger på den delen her. Jeg synes du burde nevne hvilke leverandører du har vært kunde hos. Du nevner supporten til Gameserver. Har du testet supporten hos alle andre? Dette er en "Jeg synes sak" i mine øyne.

 

Angående pingen spiller det ingen rolle om du har 1mbit eller 6mbit om du ikke bruker linjen til noe annet en spill. Pingen kommer an på linjelengde fra deg til sentral, og hvor mange hops/ledd det er fra sentral inn til våre servere. Det kan du enkelt sjekke ved å gjøre følgende:

 

Start->kjør->cmd->tracert mbit.no

 

Du vil da se hvor mange hops/ledd(eller hopp som det heter på norsk..) du har til mbit.no.

 

Så kan du ta en Start->kjør->cmd->ping mbit.no

 

Jeg ligger på 7 hops hjemmefra mot mbit.no (Jeg har telenor hjemme).

Pingen her(med 4mbit) ligger stabilt på 7-9ms.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Warservere: I liste etter faktisk hitbox og ping

 

1. Nemia.no, Gamesource.no

2. Gameguard.no

3. Mbit.no / Hodeskudd.no (som også står i serverparken til mbit)

4. Gameserver.no (mp+ servern er litt sugen men duger likevel, derimot xeon er faktisk veldig bra)

 

Pingen til WS avhenger av hvor i landet servern står, hvilken UTLINJE du har og diverse ting.

 

Vt server anbefaler jeg Gameserver.no.

Fordi du har deilig ping der og en uslåelig support.

 

Grunnen til jeg ikke nevner novanett er fordi di er norges dårligste leverandør og suger heftig. Burde blitt saksøkt.  Finnes andre Serverfirmaer så barelete litt rundt

7507779[/snapback]

 

 

Hei,

 

Jeg skjønner at det er veldig mange delte meninger på den delen her. Jeg synes du burde nevne hvilke leverandører du har vært kunde hos. Du nevner supporten til Gameserver. Har du testet supporten hos alle andre? Dette er en "Jeg synes sak" i mine øyne.

 

Angående pingen spiller det ingen rolle om du har 1mbit eller 6mbit om du ikke bruker linjen til noe annet en spill. Pingen kommer an på linjelengde fra deg til sentral, og hvor mange hops/ledd det er fra sentral inn til våre servere. Det kan du enkelt sjekke ved å gjøre følgende:

 

Start->kjør->cmd->tracert mbit.no

 

Du vil da se hvor mange hops/ledd(eller hopp som det heter på norsk..) du har til mbit.no.

 

Så kan du ta en Start->kjør->cmd->ping mbit.no

 

Jeg ligger på 7 hops hjemmefra mot mbit.no (Jeg har telenor hjemme).

Pingen her(med 4mbit) ligger stabilt på 7-9ms.

 

Ha en fin dag!

7508971[/snapback]

 

 

Jeg har hatt alle typene av servere inkl novanett etc og andre som ikek er nevnt. det er veldig jevnt mellom de 3 øverste serverne.

Pingen er noe all av det samme på alle sammen.

 

Hitboxen er ikek så langt fra hverandre de heller men noen ting skiller

 

Mvh Vincent

 

Send gjerne pm om du lurer på noe eller så kan jeg fortsette å svare her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...