Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

steam og router


Anbefalte innlegg

hei, har store problemer med å ha dedicated server bak en d-link router.

har åpnet alle porter fra 27000 til 27050. men det hjelper ikke.

jeg finner den på netverket men klarer ikke koble opp via internett.

noen som vet hvordan jeg kan finne ut eksakt hvilken port serveren bruker. eller om det finnes en annen måte å fikse det på?

 

joakim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vert borti i lyse før. men kan i alle fall si at du må opne portene på lyse sitt modem. For og så sette routern til bli ett accespunkt. Eller opne alle portene på modemet og sette opp porten på din router. Sett deg litt inn i hvordan modemet til lyse fungerer du finner sikkert noe på hjemesiden til lyse.

Lenke til kommentar

Har du deaktivert dhcp fra routern din? (slik at du ikke får lokal ip bak routern) Hvis du ikke har det må du route portene til ipen din osv.

Hvis du deaktiverer dhcp fra routern, vil du da få ip-adresser direkte fra lyse, og da skal du kunne koble direkte til servern din =]

 

Vet ikke helt hvordan lyse funker, men vet om fler som ikke har hatt noen store problemer med dette.

Lenke til kommentar

har deaktivert dhcp på d-linken, og satt kabelen fra lyseboksen til en av de vanlige inngangene og ikke i WAN porten. da fikk bare 1 av pcene tilkobling, mens resten fikk crash med ip osv, selv etter restart på pcene.

 

sendte mail til d-link, de ringte meg og sa at jeg måtte slå av dhcp på lyseboksen også. prøvde å koble til den med å bruke internett ipen, men det gikk ikke. har lyseboksen en lokal ip adresse?

noen som har lyse og vet noe om dette?

 

har prøvd lyse sine hjemmesider, men jeg må logge inn for å snakke med supporten, og for øyeblikket finner jeg ikke pin koden og brukernavn for dette :p

 

hva mener du med sv_lan 0 foresten darkzhade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...