Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli bedre kjent med opptatt jente.


Gjest Gjest..-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest..-

Jeg har kjent en jente sånn halvveis i et par år, men har ikke før nå lagt merke til henne. Problemet er at hun er veldig opptatt, jeg har jo snakket med henne litt på skole og ellers, men hun har aldri tid til å gjøre noe med meg.

 

Noe jeg "mistenker" er at vennene hennes bestemmer veldig mye over henne. Hvis det blir mellom meg og vennnene, blir hun lett overtalt til å ta en tur til byen istedet. Hvorfor hun lar seg bli kastet slik frem og tilbake, vet jeg ikke, men jeg trenger litt hjelp her. Noen småtips eller lignende hvordan jeg kan få bedre kontakt med henne? Kan jeg få det inkludert i f.eks. skoletiden da hun ikke er så mye sammen med vennene?

 

Jeg har valgt og være anonym i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne jenta, sender hu ellers ut noen signaler om at hu gjerne ville tilbrakt mer tid sammen med deg? Ikke sikkert vennene hennes har det overtaket på dette kvinnfolket som du tror. Kanskje hu bare ikke har den samme intressen for deg som du har for henne? At ho fortsatt ser på deg som en venn? Ikke sikkert hu har lagt merke til deg på samme måte som du har for hu vettu.

Endret av musling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...