Gå til innhold

Add on med flere rekker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skulle hatt en add on som gjorde at det ble lettere og bruke flere spells. Slik at jeg kunne ha tilgang til to rekker og ikke bare en som er orginalt. Noen som har tips til en add on?

7494430[/snapback]

 

Vis d går i interface options, så kan du faktisk legge til flere rekker! Bruker dette jeg nå. FØrste rekke bruker jeg tastene 1, 2, 3 osv.. rekken ovenfor bruker jeg shift + 1, shift + 2 osv

 

 

Du kan jo prøve det og se :D

Lenke til kommentar
skulle hatt en add on som gjorde at det ble lettere og bruke flere spells. Slik at jeg kunne ha tilgang til to rekker og ikke bare en som er orginalt. Noen som har tips til en add on?

7494430[/snapback]

 

Vis d går i interface options, så kan du faktisk legge til flere rekker! Bruker dette jeg nå. FØrste rekke bruker jeg tastene 1, 2, 3 osv.. rekken ovenfor bruker jeg shift + 1, shift + 2 osv

 

 

Du kan jo prøve det og se :D

7494504[/snapback]

 

Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg gjør dette? er ikke så skarp skjønte jeg. hehe

Lenke til kommentar
skulle hatt en add on som gjorde at det ble lettere og bruke flere spells. Slik at jeg kunne ha tilgang til to rekker og ikke bare en som er orginalt. Noen som har tips til en add on?

7494430[/snapback]

 

Vis d går i interface options, så kan du faktisk legge til flere rekker! Bruker dette jeg nå. FØrste rekke bruker jeg tastene 1, 2, 3 osv.. rekken ovenfor bruker jeg shift + 1, shift + 2 osv

 

 

Du kan jo prøve det og se :D

7494504[/snapback]

 

Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg gjør dette? er ikke så skarp skjønte jeg. hehe

7494592[/snapback]

 

 

Fant det ut takk for hjelpen hjalp endel det ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...