Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

skal kjøpe en billig og bra sub


jorn89

Anbefalte innlegg

hey. sprengte min dritt gamle sub,nå trenger jeg en ny helst me en basskasse som er lukket . pris klasse skal ikke over 1500kr . bor i tromsø ,ser helst at jeg får kjøpt det i tromsø .=)

 

 

har en arizona eagle 2 kanaler som kjøre 180w rms bro koblet=)

 

takker for svar

Endret av jorn89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bilstereospesialisten i tromsø selger MTX, og dette er gode saker i min mening. Men når jeg ser at forsterkern er litt liten tror jeg at du egenlig burde satse på noe som er lett drevent. De selger også noen alpine subber der, og de er ikke så helt ille heller. Vi fikk en slik til å låte ganske bra på en RF 851s.

 

Det kan hende at den forsterkern ikke var helt mann til den oppgaven, og derfor ødela subben for deg.

Lenke til kommentar

Et høyttalerelement er en mekanisk innretning. Det vil si at den enten funker, eller så gjør den det ikke. Selv om en høyttaler er "horespilt" i mange år, er det fremdeles ingenting i veien med den dersom den fungerer når du overtar den.

 

Så med mindre noe har løsnet i limskjøtene er det altså DU som er ansvarlig for at den døde, ikke forrige eier ;)

Lenke til kommentar

det var han som jeg fikk den oss som tynte den i min bil,og jeg regner med det er spolen som er svidd for når det er ikke lyd når man slår på cd spilleren og det der. men når du derimot trykker inn suben litt så får den kontakt og spiller mens man holder suben inne,når man slipper den så slutter dn og spille så noe rart er det nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...