Gå til innhold

Hjelp med Diego som forsvinner og gul skrift!?!?


Anbefalte innlegg

Jeg mangler Diego, finner han ikke igjen og kan ikke ha en companion...

Prøvd cheat med goto x og goto diego men det kommer bare errors eller iallefall så funker det ikke..

 

Gul skrift kommer på skjermen og går ikke bort, har problemer med å uploadet screenshot men skal prøve!

 

Hvis dere hjelper meg med dette så flyr jeg resten av dagen!

 

Forresten, jeg er langt ute i spillet..

 

Edit: Screenshot

 

http://www.putfile.com/pic.php?img=4242709

Endret av GothicGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mangler Diego, finner han ikke igjen og kan ikke ha en companion...

Prøvd cheat med goto x og goto diego men det kommer bare errors eller iallefall så funker det ikke..

 

Gul skrift kommer på skjermen og går ikke bort, har problemer med å uploadet screenshot men skal prøve!

 

Hvis dere hjelper meg med dette så flyr jeg resten av dagen!

 

Forresten, jeg er langt ute i spillet..

7488158[/snapback]

Helvete.. Hvordan fjerner jeg ,, Jeg er så dum...

Lenke til kommentar
Jeg mangler Diego, finner han ikke igjen og kan ikke ha en companion...

Prøvd cheat med goto x og goto diego men det kommer bare errors eller iallefall så funker det ikke..

 

Gul skrift kommer på skjermen og går ikke bort, har problemer med å uploadet screenshot men skal prøve!

 

Hvis dere hjelper meg med dette så flyr jeg resten av dagen!

 

Forresten, jeg er langt ute i spillet..

7488158[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg tror at du må få en moderator til å fjerne de andre postene dine. Jeg antar at du vet hvor Diego burde ha vært? Hvis du er 100% sikker på at han ikke er der han skal være, må du åpne konsollen og skrive koden som spawner ham. Kodene finner du HER.

Det med gul skrift kan jeg dessverre ikke svare på :no:

Lenke til kommentar
Jeg tror at du må få en moderator til å fjerne de andre postene dine. Jeg antar at du vet hvor Diego burde ha vært? Hvis du er 100% sikker på at han ikke er der han skal være, må du åpne konsollen og skrive koden som spawner ham. Kodene finner du HER.

Det med gul skrift kan jeg dessverre ikke svare på :no:

7489340[/snapback]

Greia er at hvis jeg skriver in "spawn diego" kommer en sync feil eller noe.. har også prøvd "insert diego".. tror faktisk ingen insert eller spawn greier funker for å være ærlig.. eneste jeg har prøvd som har funka er invincsdle ting.

Lenke til kommentar
Greia er at hvis jeg skriver in "spawn diego" kommer en sync feil eller noe..

 

Kodene er case sensitive, så hvis du skriver "spawn diego" skjer ingenting. Prøv "Spawn Diego" hvis du ikke allerede har gjort det.

7501415[/snapback]

JEg fikk til diego greiene nå! Trenkte stor bokstav på diego.. men jeg la ut screenshot om gul skrift.. tror jeg trykket på noe.. please hjelp med det!!

Lenke til kommentar

I Gothic III -folderen din finnes en fil som heter "controls.ini". Inni der fant jeg:

 

"Quit Application=F12

Toggle Global Stats=LEFT CTRL+S

Toggle Memory Statistics=LEFT CTRL+M"

 

Prøv en av dem eller se etter andre muligheter i controls.ini.

 

EDIT: Ikke trykk på f12, da vil gothic exit to desktop :p

Da jeg trykket LEFT CTRL+M skjedde ingenting, men med LEFT CTRL+S kom masse skrift opp på skjermen. Uheldigvis kan jeg ikke lese hva som står der fordi all consoleskrift/systemskrift i spillet opptrer som blåe firkanter for meg.

Endret av LarsEL
Lenke til kommentar
I Gothic III -folderen din finnes en fil som heter "controls.ini". Inni der fant jeg:       

 

"Quit Application=F12

Toggle Global Stats=LEFT CTRL+S

Toggle Memory Statistics=LEFT CTRL+M"

 

Prøv en av dem eller se etter andre muligheter i controls.ini.

 

EDIT: Ikke trykk på f12, da vil gothic exit to desktop :p

Da jeg trykket LEFT CTRL+M skjedde ingenting, men med LEFT CTRL+S kom masse skrift opp på skjermen. Uheldigvis kan jeg ikke lese hva som står der fordi all consoleskrift/systemskrift i spillet opptrer som blåe firkanter for meg.

7503501[/snapback]

Tusen takk:D skal prøve dette i morgen, men nå har jeg besøk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...