Gå til innhold

Giveawayoftheday.com - Gratis programvare


Grith

Anbefalte innlegg

Kom for noen dager tilbake tilfeldigvis over nettsiden Giveawayoftheday.com. De tilbyr et lisensiert program hver dag til nedlasting - helt gratis! Har som sagt benyttet meg av dette fantastiske tilbudet de siste dagene og må si at jeg er svært overrasket over kvaliteten på programmene som tilbys! Derfor ville jeg dele dette med de av dere som ikke vet om siden enda! :thumbup:

 

Enkelt sagt så tilbyr Giveawayoftheday.com muligheten til å laste ned programmer som egentlig koster penger - helt lovlig! Istedet for at du f.eks. får en 14-dagers prøveperiode, får du fullversjonen av programmet helt gratis! Giveawayoftheday.com betaler produsentene for å tilby programmene sine til gratis nedlasting for oss brukere, samtidig som produsentene tjener på dette gjennom å få ekstra publisitet.

Opplegget er enkelt. Et program tilbys hver dag til gratis, fult lisensiert nedlasting. Hvert program tilbys som regel i 24 timer, og du må laste ned og installere programmet innen den tid for å få den gratise lisensen. Når tiden for et program er utløpt dukker et nytt program opp til nedlasting. (Selve programmet kan du selvfølgelig beholde også etter 24 timer.) Programmene har full funksjonalitet, med unntak av at du ikke har muligheten til support og oppdateringer.

Les mer om Giveawayoftheday.com

 

For eksempel så kan jeg nevne at dagens Giveaway er Melomania. Dette er et program som hjelper deg med å organisere musikksamlingen din. Programmet koster egentlig $49,95, men gjennom Giveawayoftheday får du det HELT gratis i dag!

 

Personlig har jeg ikke merket noe negativt med tjenesten enda, og jeg håper flere vil bruke den regelmessig til å skaffe seg geniale programmer helt gratis hver eneste dag! Jo flere som bruker Giveawayoftheday.com, jo bedre programmer vil de kunne tilby! :)

 

Så altså; www.giveawayoftheday.com!

Endret av Grith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...