Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lagg i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, en kompis av meg har en rar lagg i bf2.

Det er en bærbar og den drog BF2 for ei stund siden, det skal ikke være noe med hardware eller noe pg gjøre, fordi en annen jeg kjenner har en samme bærbar som drar bf2 lett.

Skjermkortet er: ATI x300

Han har også reinstalert drivere og alt det, han har også formatert..

Innstillingene i bf2 er på laveste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at du har satt dataen på lavere ytelse. De fleste bærbare pcer har ett imedfølgende program, som man selv styrer vell og merke, som tillater deg å styre ytelsen på maskinen for å spare strøm. Bærbare datamaskiner med kraftige skjermkort, prosessorer osv suger ofte mere strøm enn vanlig, og i og med at ikke alle programmer trenger like mye kraft lar det seg derfor gjøre å sette ned ytelsen for å forlenge batterilevetiden. Hvis den går på batteri (altså uten at strøm kabelen er koblet i) er den som oftest satt på automatisk. Altså den reduserer ytelsen på datamasikinen etter hvor mye som er igjen på batteriet. kan være dette.

Det kan også være som "Steina" sier, pass på at internettlinja ikke brukes for fult mens du spiller, ikke last ned e.l. mens du spiller, dette kan også føre til lagg i den grad "steina" beskriver.

Vet ikke om noe hjelper, men det er det jeg kan gi etter den info du gir.

-----

Roxrud

Skrevet
Nei, da _hakker_ det. Ikke lagger.

Lav FPS = hakking

Høy PING = Lagging

7486082[/snapback]

Steina:

Hakking er ett norsk ord, og er en definisjon på hva som skjer når alt ikke går "glatt"

Lagging (lag) er et engelsk ord som direkte oversatt betyr "å somle".

Ikke for å hakke :p

Skrevet

Ja, og poenget ditt er hva? :p

Det er så fryktelig vanskelig å hjelpe noen om de ikke forklarer problemet skikkelig.

"Det er noe galt med bilen.. Den starter ikke.. Hva er problemet?"

Skrevet

er litt forskjell på lagging og hakking, må eg sei meg enig i...

men kanskje han skal prøve å formatere pc-en..

eg hadde problemer med pc-en min, hadde lagg på mange spel som pc-en min fint skal kjøre.. eg hadde aldri fått noko virus, eller nedlasta noko farlige greier, men uansett så hjalp det å formatere pc-en.. "no går alt glatt, uten "HAKKING""

om ikkje noko hjelper ville eg prøvd formatering før han klager på pc-en :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...