Gå til innhold

Aggro fra hunter pet.

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg har jo en hunter alt og bruker jo petten flittig selv. Poenget er at jeg kontrollerer den selv. Jeg offrer den mang en gang. Forventer ikke at healer bruker mana på den. jeg resser den selv når kampen er ferdig.

7491257[/snapback]

"Warrior-en kan klare seg selv, vi bare resurrecter når kampen er over."

Utallige kjolekledde helter har blitt reddet av hunter-pets opp i gjennom tidene, og et stykk mindre død prest er lik et stykk mindre wipe.

7491289[/snapback]

*litt lang quote*

Agree with just about every word he said.

Har selv hunter/Prest kombo...Jeg healer pets så ofte jeg kan. Merker fort hvor mye mer en gruppe sliter uten pet som off-tank

7499474[/snapback]

vis du går i en gruppe som ikke klarer seg uten hunter pet som of tank er det vel kanskje noe som er litt galt?

skal ikke snakke stykt om de har selv teamet med hunter som bruker pet og det er greit ja

men kunne gjort det uten pettet også^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg mente ikke å antyde at vi ikke klarer oss, men jeg var i en BRD gruppe igår...meg som level 54 prest, resten level 58 eller over.

Vi klarte oss da fint, mulig warrioren var litt dårlig, men den ene gangen jeg ikke healet petten til hunter og lot ham dø fikk jeg fort merke hvor mye oppmerksomhet petten til hunter dro av mobs...

Endret av MrLee
Skrevet

Personlig healer jeg ikke hunter pet med mindre det er avtalt på forhånd.

Med mindre resten av gruppa gjør en skikkelig fin jobb og jeg har masse mana til overs, så healer jeg ikke pet.

Det har ikke noe med å gjøre at jeg er "prinsipielt imot pets", men at jeg prioriterer andres liv fremfor et pet.

Har jeg 20% mana igjen er det ikke pet'et det som står høyest prioritert akkurat.

Kan godt heale et pet også, men da må hunteren si fra på forhånd.

Skrevet (endret)

Hunters er egentlig i full stand til å heale sitt eget pet om det ikke tanker og ikke spiker for mye. Selv syns jeg det er greit at en healer slenger en HoT av og til. men er ikke noe jeg vil kreve. :)

Som healer vil jeg nok ikke healt hunter pets som regel. De er full stand til å heale dem selv, samme har warlocks :)

Endret av CyprieN
Skrevet
Hunters er egentlig i full stand til å heale sitt eget pet om det ikke tanker og ikke spiker for mye. Selv syns jeg det er greit at en healer slenger en HoT av og til. men er ikke noe jeg vil kreve. :)

Som healer vil jeg nok ikke healt hunter pets som regel. De er full stand til å heale dem selv, samme har warlocks :)

7499674[/snapback]

tenk litt etter vis en Hunter Healer petet sitt må han SLUTTE og skyter Ergo Mister dere dps og må sloss lengre...

Vis petet dør når dere Faktis Trenger det fordi Overpull for eks da må tanken ha mye mere heal siden han blirr slått på mere sidne pettet er død nå ,

ergo priesten mister enda mere mana da vil jeg heller gi petet en Shield 1x flash 1x renewe og la den leve mens huntern dps i den Samenhengen vil jeg faktis gi petet Heal men på normal pul burde det ikke være nødvendig

Skrevet
tenk litt etter vis en Hunter Healer petet sitt må han SLUTTE og skyter Ergo Mister dere dps og må sloss lengre...

Vis petet dør når dere Faktis Trenger det fordi Overpull for eks da må tanken ha mye mere heal siden han blirr slått på mere sidne pettet er død nå ,

ergo priesten mister enda mere mana da vil jeg heller gi petet en Shield 1x flash 1x renewe og la den leve mens huntern dps i den Samenhengen vil jeg faktis gi petet Heal men på normal pul burde det ikke være nødvendig

7499740[/snapback]

Leste du det jeg sa igrunn? Jeg sa en hunter er i fin stand til å heale pettet sitt selv, om det ikke tanker eller spiker for mye. på en vanlig pull vil da en hunter som slutter å skyte ikke gjøre for lite DPS til wipe eller at man mister kontroll. Og om det blir Overpull så må jo pet enten tank, eller så spiker det mye på den pullen.

Skrevet

7499740[/snapback]

Leste du det jeg sa igrunn? Jeg sa en hunter er i fin stand til å heale pettet sitt selv, om det ikke tanker eller spiker for mye. på en vanlig pull vil da en hunter som slutter å skyte ikke gjøre for lite DPS til wipe eller at man mister kontroll. Og om det blir Overpull så må jo pet enten tank, eller så spiker det mye på den pullen.

7499778[/snapback]

jao det er greit nok det da men synes aldri en hunter må Slutte og skyte fordi han må heale petet når priesten / druiden bare kan slenge på en hots

Skrevet
Taunten til pets etter patch er bugga. Den kan ta bort aggro fra en 48 prot warrior uten problem nå. Blir sikkert fiksa straks.

7500498[/snapback]

hehe det er Mega bug ^^ kan jo tenke deg en hunter som glemmer det på for eks : raggy ^^ vis han klarer det der :p haha

Skrevet
Taunten til pets etter patch er bugga. Den kan ta bort aggro fra en 48 prot warrior uten problem nå. Blir sikkert fiksa straks.

7500498[/snapback]

Om den fungerer helt som den skal er jeg ikke sikker på, men Blizzard har faktisk buffet Growl i denne patchen, den har tidligere generert for lite aggro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...