Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 tenkte jeg skulle kjøpe medieval 2 fra direct2drive sine sider, men der står det at det er kun til salgs for de i statene og canada. er det noe jeg kan få gjort for å få kjøpt det? tenkte å kjøpe over steam først men det kunne jeg bare glemme..
baltie Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 tenkte jeg skulle kjøpe medieval 2 fra direct2drive sine sider, men der står det at det er kun til salgs for de i statene og canada. er det noe jeg kan få gjort for å få kjøpt det? tenkte å kjøpe over steam først men det kunne jeg bare glemme.. 7483256[/snapback] Er redd du må kjøpe det i butikken. Vet ikke hvordan det er med Medieval 2, men jeg prøvde å kjøpe Neverwinter Nights 2 hos D2D, hvor jeg oppga fiktiv (men korrekt), amerikansk adresse, men det hjalp ikke. Sannsynligvis sjekket den IP-adressen også. Mulig du kan få det til med å bruke en anonym proxyserver, men det har jeg aldri brukt selv, så jeg vet ikke hvor bra det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå