Krypt0N Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Får ikke til å installere driveren SM-Busskontroller har ikke mye peiling på data heller så vet ikke hva den gjør, men er fortsatt vert å installere Så noe hjelp å få?
L O G I M A N Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Taå sett inn cd romen som fulgte med hovedkortet (asus antar jeg). Gå så velg oppdater driver i enhetsbehandling. under system i kontrollpanel. Der velger du søk etter driver på flyttbare medier så burde den komme inn automatisk.
vargaz Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Beskriv litt hvilket hovedkort du har du.. så går det faktisk an å hjelpe deg...
Krypt0N Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 har prøvd driver cden. fungerer ikke.. Vet ikke hvor jeg finner hovedkort typen min. Har en HP Pavilion zv6000 med WIndows xp home edt. V2 viss det hjalp?
vargaz Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Da søker du den opp på HP sine hjemmesider hp.no ellers har du også mulighet for å få online support på hp.no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå