greyj Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt i flere dager på dette nå Hvilket spill tenker jeg på? - Tror ikke det er mer en 2-3 år gammelt - Husker ej hva man skulle gjøre, men man fikk opparbeid seg penger, og da kunne man kjøpe f.eks. en hula-girl til å ha på dashbordet, så det er mulig det var et bil-spill, men dashbordet kan også være nederst på spill-skjermen. Ellers kunne man kjøpe terninger og wunderbaum. - That's it. So much for my memory ...
Bendorama Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt i flere dager på dette nå Hvilket spill tenker jeg på? - Tror ikke det er mer en 2-3 år gammelt - Husker ej hva man skulle gjøre, men man fikk opparbeid seg penger, og da kunne man kjøpe f.eks. en hula-girl til å ha på dashbordet, så det er mulig det var et bil-spill, men dashbordet kan også være nederst på spill-skjermen. Ellers kunne man kjøpe terninger og wunderbaum. - That's it. So much for my memory ... 7479649[/snapback] Mujafa?
_dAwn_ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt i flere dager på dette nå Hvilket spill tenker jeg på? - Tror ikke det er mer en 2-3 år gammelt - Husker ej hva man skulle gjøre, men man fikk opparbeid seg penger, og da kunne man kjøpe f.eks. en hula-girl til å ha på dashbordet, så det er mulig det var et bil-spill, men dashbordet kan også være nederst på spill-skjermen. Ellers kunne man kjøpe terninger og wunderbaum. - That's it. So much for my memory ... 7479649[/snapback] Mujafa? 7480448[/snapback] Tenkte på akkurat det selv. Var litt gøy da. Det var nettbasert eller?
greyj Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt i flere dager på dette nå Hvilket spill tenker jeg på? - Tror ikke det er mer en 2-3 år gammelt - Husker ej hva man skulle gjøre, men man fikk opparbeid seg penger, og da kunne man kjøpe f.eks. en hula-girl til å ha på dashbordet, så det er mulig det var et bil-spill, men dashbordet kan også være nederst på spill-skjermen. Ellers kunne man kjøpe terninger og wunderbaum. - That's it. So much for my memory ... 7479649[/snapback] Mujafa? 7480448[/snapback] Tenkte på akkurat det selv. Var litt gøy da. Det var nettbasert eller? 7480700[/snapback] Glemte å si at det var et PC-spill. Det var ikke Mujafa. Kan ikke huske om det var nettbasert, men iallefall singleplayer. Tror den hawaii-jente-figuren rørte på seg når man klikket på den.
Bendorama Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har tenkt i flere dager på dette nå Hvilket spill tenker jeg på? - Tror ikke det er mer en 2-3 år gammelt - Husker ej hva man skulle gjøre, men man fikk opparbeid seg penger, og da kunne man kjøpe f.eks. en hula-girl til å ha på dashbordet, så det er mulig det var et bil-spill, men dashbordet kan også være nederst på spill-skjermen. Ellers kunne man kjøpe terninger og wunderbaum. - That's it. So much for my memory ... 7479649[/snapback] Mujafa? 7480448[/snapback] Tenkte på akkurat det selv. Var litt gøy da. Det var nettbasert eller? 7480700[/snapback] Glemte å si at det var et PC-spill. Det var ikke Mujafa. Kan ikke huske om det var nettbasert, men iallefall singleplayer. Tror den hawaii-jente-figuren rørte på seg når man klikket på den. 7480830[/snapback] hardtruck
greyj Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Har tenkt i flere dager på dette nå Hvilket spill tenker jeg på? - Tror ikke det er mer en 2-3 år gammelt - Husker ej hva man skulle gjøre, men man fikk opparbeid seg penger, og da kunne man kjøpe f.eks. en hula-girl til å ha på dashbordet, så det er mulig det var et bil-spill, men dashbordet kan også være nederst på spill-skjermen. Ellers kunne man kjøpe terninger og wunderbaum. - That's it. So much for my memory ... 7479649[/snapback] Mujafa? 7480448[/snapback] Tenkte på akkurat det selv. Var litt gøy da. Det var nettbasert eller? 7480700[/snapback] Glemte å si at det var et PC-spill. Det var ikke Mujafa. Kan ikke huske om det var nettbasert, men iallefall singleplayer. Tror den hawaii-jente-figuren rørte på seg når man klikket på den. 7480830[/snapback] hardtruck 7480868[/snapback] Nix, ikke det. Tror kanskje ikke det var et bil-spill i det hele tatt.
shizz kebab Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Forsikitg med quotinga nå! Hadde hjulpet med mer info, du burde vel huske litt mer om det er 2 år gammelt.
Litek89 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Steikje. du må da huske litt mer enn som så
Miloserus Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Sikker på at det var et spill overhode. At det ikke var noe du forestilte deg etter en våt natt ute på byen i Jessheim?
Håvard Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Sikker på at det var et spill overhode. At det ikke var noe du forestilte deg etter en våt natt ute på byen i Jessheim? 7518685[/snapback] Jessheim har fortsatt ikke bystatus, men det er jo så. Vi trenger litt mer info før vi klarer denne nøtten tror jeg
greyj Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Nix, det er helt blankt. Husker kun den hawaii-dama man kunne kjøpe å ha på dashbordet. For alt jeg vet kan spillet være 4-5 år gammelt. Men thx for trying though ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå