Gå til innhold

Shot som silencer, hvor skaffer jeg meg det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh, I see, takker for raskt svar... Har vel ikke så mye å si at jeg er lvl 60 og ikke vet det, jeg spiller ikke veldig mye og jeg gidder jo ikke studere ALT nytt som kommer i WoW..

Skrevet
Ahhh, I see, takker for raskt svar... Har vel ikke så mye å si at jeg er lvl 60 og ikke vet det, jeg spiller ikke veldig mye og jeg gidder jo ikke studere ALT nytt som kommer i WoW..

7479678[/snapback]

Da kan det vel tenkes at du heller ikke vet at du nå har spillets beste racial for huntere; Blood Fury virker nå på RAP også.

Skrevet

7479678[/snapback]

Da kan det vel tenkes at du heller ikke vet at du nå har spillets beste racial for huntere; Blood Fury virker nå på RAP også.

7479713[/snapback]

Åååh, har ikke engang giddet å ha den på action baren før engang :p Tusen takk for tipset, denne skal alltid være på CD ;)

Skrevet (endret)

7479713[/snapback]

.. Noe som er elsk for huntere!

Endret av Folcom
Skrevet

Haha, ja, er chill det.

Men yo, jeg sparer opp til HW bow/bow/gun, hvilken burde jeg velge?

Er egentlig veldig lite keen på crossbow da jeg har hatt både heartseeking og bloodseeker DRIT lenge :p

Tips mottas med stor takk! :D

Skrevet
Haha, ja, er chill det.

Men yo, jeg sparer opp til HW bow/bow/gun, hvilken burde jeg velge?

Er egentlig veldig lite keen på crossbow da jeg har hatt både heartseeking og bloodseeker DRIT lenge :p

Tips mottas med stor takk! :D

7480522[/snapback]

Ta den som ser kulest ut :wee: Er jo rimelig greit med crossbow også da, slipper å skille opp bow/gun skill.

Skrevet
Ta den som ser kulest ut :wee: Er jo rimelig greit med crossbow også da, slipper å skille opp bow/gun skill.

7480538[/snapback]

Ikke engang tenk på å ta geværet; smelling kan virkelig gå en stakkar på nervene. Armbrøsten lager derimot en behagelig pooohff-lyd.

Skrevet

Har ca 300 i alle tre.. Hmmm.. Tror kanskjer jeg får for bow assa... men er LAAAANGT i fra de over 20000 poenga, har så vidt 1000 :p

Tips mottas med takk, ser at bowen har lav dmg men er kjapp mens xbow og gun er treige, fordeler/ulemper?

Skrevet
Har ca 300 i alle tre.. Hmmm.. Tror kanskjer jeg får for bow assa... men er LAAAANGT i fra de over 20000 poenga, har så vidt 1000 :p

Tips mottas med takk, ser at bowen har lav dmg men er kjapp mens xbow og gun er treige, fordeler/ulemper?

7480590[/snapback]

1.9 speed bow kombinert med 20% raskere attack speed (BM-talent) og en hyperaktiv katt må i hver fall være gøy mot castere.

Skrevet

7480590[/snapback]

Aimed Shot er en liten ulempe med raskt våpen.

Skrevet

7480590[/snapback]

Aimed Shot er en liten ulempe med raskt våpen.

7480660[/snapback]

Aimed shot er jo blitt myyyyye dårligere i patchen som jeg har forståt? Arcane shot som er in nå :roll:

Skrevet

7480590[/snapback]

1.9 speed bow kombinert med 20% raskere attack speed (BM-talent) og en hyperaktiv katt må i hver fall være gøy mot castere.

7480646[/snapback]

Du sier noe der, har jo gått 41 BM 10 MM (5% crit chance og mer mana effektiv) så jeg kommer til å gå for bua! :D Takker for svar folkens...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...