runeb Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hei. Noen som har noen gode tips til spill som kan spilles multiplayer på én PC? Det ser ut som om dette har blitt nedprioritert hos PC-spill-produsentene siden LAN ble allemannseie. På konsollene er det jo bedre utvalg av slike spill, men det er ikke aktuelt å kjøpe en konsoll. Jeg er på jakt etter spill som egner seg for spillekvelder med kamerater foran projektoren. Foreløpig har jeg Worms Armageddon og Trackmania Sunrise, men jeg skulle gjerne hatt flere... Det trenger ikke nødvendigvis være nye spill med topp grafikk (vurderer faktisk å grave fram Wacky Wheels )
slash Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) cortex command Endret 12. desember 2006 av slash
Melfacion Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har selv gode erfaringer med Ringenes Herre: Atter en konge-spillet med to spillere på en skjerm. En med gamepad og en med tastaturet, funker knallbra...
Loerand Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Heroes of might and magic serien . 7482583[/snapback] Second that
edds Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Japp, jeg har slått ihjel utallige timer foran HoMM3 med venner.
runeb Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Takk for gode tips. Spesielt Cortex Command ser lovende ut syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå