Gå til innhold

"Stolen" er lidelse å spille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt "Stolen" for en stund siden. Selveste historie i spillet er god og damen er sexy, men kontrollsistemet er en ren lidelse! Det virker slik, at de som laget dette spillet, de trodde at den blir for enkelt og kompenserte alt sammen med kontrollsistemet som får deg miste besinnelsen. Dette er ubeskrivelig! Damen blir så klossete i periodvis, at hun dør bare på grunn, at du får ikke henne til å gå på en rette linien! Eksempel er når hun kommer i heisen til A.P.E.K.S og de slår på gass. Prøv å gå på rørene, når hun klarer ikke å gå i denne vinkeken.

Kamerabevegelser svinger slik, at du får kvalmefornemmelser! :thumbdown:

Noen andre glipp er marginene. Anja kan, for eksempel, hoppe og klistre seg til vegen i mange meter fra henne, men hvis du hopper fra ett stup til andre og bommet litt, så faller hun ned uten å gjøre i minste forsøk på å klamre seg, uansett hvor lett skulle det være! Og marginene er veldig små! De er så små, at selv om du har ve-eldig god erfaring i dataspill, så klarer du ikke å komme gjennom kappløpet på fengselstaket fra første forsøk, kanskje fra ...-nde runde.

Spillet har ikke noen andre lagrings muligheter enn gammel "chek point" sistema. Ok. Men punkter sitter veldig uevnt. Og da snakker vi om riktig uevnt. Noen gang får du ikke noe i la-ange perioder, du må fullføre en skikkelig stort missjon uten å feile, og noen gang hagler det unodvendig.

Men da skulle den lagre deg nor du kommer fra punktum A til punktum B iallfall! Men om du glemmer å lagre spillet manuelt og kommer ut, så får du en stygg overraskelse neste gang du kommer inn. Fordi den lagrer ingenting selvstendig!

Spillet virker totalt uferdig, jeg kan si. Når du åpner en "readmi" file, så står der bare "Hit skulle legges mer informasjon" !

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og grunnen til at du forteller om et halv-annet år gammelt spill er?

7479039[/snapback]

Hvorfor ikke? Er jo nok av poster om nye spill. Koselig med a blast from the past innimellom :p

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Å hva så at spillet er litt gammel? Jeg måtte installere hele greia om flere gang og ta flere forsøk før jeg klarte å få denne dritten til å fungere såpass at jeg fikk å komme gjennom.

Det går en stund før jeg blir såpass forbannet at jeg får list til å hyle om det. Og så, på toppen av alt sammen fikk jeg se positive anmeldelser.

Si meg, folket, hvorfor fikk spillet "The Suffering2" så dårlige anmeldelser i sin tid, når den ikke innholdt brokdell av alt denne dritten som forgifter "Stolen"?

Endret av Fuskepels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...