KeyanZa Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 hey jeg har lvl 60 troll mage med noe ok gear. gjort alle pre quest til ony, bwl mc osv, og så har jeg en druid lvl 60 tauren, blått gear, feral spec, og kun gjort mc pre quest. men jeg liker begge veldig godt, men hva hadde dere valgt? tenke litt på BC som kommer snart også. druid som healing class gidder jeg ikke, den må være feral (pvp) gear kan jo skaffes lett med begge no i battlegrounds . hva hadde du villa tatt og hvorfor?
neoman Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 mage. helt klart mage skader ca 3 ganger så mye som druid i catform. som druid får du aldri gått dps i noe som helst pve instancer. vis du gjør det får du høre omfg l2play you feral dps noob lol you.mager er også ganske etterlengtet i instancer og kommer lett med i pug. siden du sier du ikke liker og heale er neppe druid noe for deg der blir du satt til healing hele tiden vis du har ønske om og gjøre noe annet en og gå 100% solo.personlig syns jeg catform druid og moonking druid suger elendig har aldri tapt mot en druid 1 on 1. i hele mitt liv. så svaret er mage
Coaxmetal Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Tja vet ikke om jeg er helt enig i noen av de to som har posta over. Druids er buffa ganske bra og gjør bra med skade i instancer i både feral og moonkin. I tillegg er jo bear blitt en ganske bra tank. Feral druid som popper ut og kaster en par rejuv rundt omkring, evt combat resse er et godt supplement til en hvilken som helst gruppe.
OscarWoHA Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Mangel på healers. Roll druid, bli elsket.
Phyx Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Mangel på healers. Roll druid, bli elsket. 7476903[/snapback]
Lampeskjermen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 mage. helt klart mage skader ca 3 ganger så mye som druid i catform. som druid får du aldri gått dps i noe som helst pve instancer. vis du gjør det får du høre omfg l2play you feral dps noob lol you.mager er også ganske etterlengtet i instancer og kommer lett med i pug. siden du sier du ikke liker og heale er neppe druid noe for deg der blir du satt til healing hele tiden vis du har ønske om og gjøre noe annet en og gå 100% solo.personlig syns jeg catform druid og moonking druid suger elendig har aldri tapt mot en druid 1 on 1. i hele mitt liv. så svaret er mage 7476857[/snapback] Du min venn har da aldri spilt mot en skillet hybrid druid eller feral om du vil det.. Og roll druid imo, Flying form + du er en sjelden class ergo mer spot i raids + enklere og komme inn i guild
samebob Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Nesten alle guilder har en eller to offspecc av hver class siden de har noen fordeler.. Så vist du er heldig kan du kanskje bli en av de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå