Danny Boy Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Blir det noe vrient med å bruke disse to programmene ilag? Tenker på å bruke Vegas som hovedredigeringsprogram, mens i After Effects legger jeg til ekstra effekter til filmene, så eksporterer jeg filmen ut fra After Effects i Best Settings og Lossless. Så legger jeg filmen til i Vegas. Blir det noe kvalitetstap da? Står jo at det er Lossless Er dette noe bra valg? Eller blir det egentlig best å bare bruke Premiere Pro og After Effects?
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Skal gå heilt fint å bruke AE og Vegas saman. Lossless er heilt ukomprimert, so ein skal ikkje miste noko informasjon, men filene vert svært store. Fordelen med PPro er at det er litt betre integrasjon, som til dømes at ein kan opne PPro-prosjekt i AE. Og om du kjøper Production Studio vil du få med noko som heiter Dynamic Link, som gjer at ein kan flytte filer frå PPro til AE, leggje på effektar der, og flytte tilbake utan å rendre. Men dette er berre dei nyaste versjonane, og kun med Production Studio. Tidlegare måtte ein gjere det på same måte som med Vegas no – eksportere ei fil frå Premiere/Premiere Pro, importere i AE, leggje til effektar, eksportere frå AE, importere i Premiere (Pro).
Danny Boy Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Takk skal du ha Men har et spørsmål ang. Production Studio. Stemmer det at det tar rundt 16 GB? Det ser ut som du er veldig flink i film. Ser du har svart og lagt sticky poster med masse kreative svar.
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Kreativ, eg? Den var ny... Eg veit ikkje personleg kor mykje plass PS tar, men om ein kjøper Premium-versjonen so er det ganske mange program: PPro, AE, Encore, Audition, Photoshop, Illustrator, Bridge og Dynamic Link. Standardversjonen har ikkje like mange (samanlikning her). Det eg kan seie deg, er kva krava er. For Production Studio Premium: 21GB of available hard-disk space for installation (additional 10GB recommended for After Effects disk caching) For Production Studio Standard: 10GB of available hard-disk space for installation (additional 10GB recommended for After Effects disk caching)
Danny Boy Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Okey, det er derfor den tar så stor plass ja. Da har jeg et spørsmål til:P Er det mulig å få tak i kun Dynamic Link, eller må jeg kjøpe hele pakken? Fant dette i den kreative sticky'en din:P Er veldig imponert over alt du har skrevet der. Adobe Premiere ProPrisar henta frå Adobe Store, 19.01.06: Adobe Premiere Pro 2.0: 9550,00kr (nedlastbar versjon: 8490,00kr) Oppgradering frå tidlegare versjon: 2537,50kr (nedlastbar versjon: 2030,00kr) Adobe Production Studio*: Premium: 20 175,00kr Standard: 13 800,00kr Ein kan òg oppgradere frå ulike andre produkt. Video Bundle: 24 425,00kr. (inneheld Production Studio Premium og Macromedia Flash 8.) PPro har eit relativt enkelt grensesnitt, og mange effektar som ein kan tilpasse/kombinere med andre effektar. Det har 99 lyd- og videospor, mogelegheit for å eksportere direkte til DVD med eller utan menyar (menyar er berre tilgjengeleg i 2.0), i tillegg til mange andre eksporteringsmogelegheiter. Det som er kanskje er den største fordelen med Premiere Pro, er integreringa med dei andre programma frå Adobe, og i det nye Production Studio har dette vorte endå betre. *: -Premium-versjonen inneheld After Effects 7.0 Professional, Premiere Pro 2.0, Photoshop CS2, Audition 2.0, Encore DVD 2.0, Illustrator CS2, Dynamic Link og Bridge. -Standard-versjonen inneheld After Effects 7.0 Standard, Premiere Pro 2.0, Adobe Photoshop CS2, Dynamic Link og Bridge Testar: Adobe Premiere Pro 2.0 Adobe Premiere Pro 2.0 - Creative Cow
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Nei, det er etter kva eg har høyrd lest på andre fora dessverre ikkje mogeleg å få Dynamic Link utan å kjøpe Production Studio. Takk for positiv tilbakemelding forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå