Gå til innhold

Blir ikke ranket eller noen ting! BF 2142


Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte bf 2142 for 5-6dager siden..

 

Men jeg klarer ikke å unlocke ting , det står at jeg kan unlocke men når jeg tryker inn der for å unlocke står det at jeg ikke kan velge noen , fordi jeg har 0 unlocks.

 

Inne på Bf menyen der det står bfhq tror jeg , der står det at jeg har spilt 0timer 0alt! :s

 

men når jeg spiller har jeg ranken Corporal Gold..å jeg har 600poeng eller noe:s men hvorfor kommer det ikke inn på bfhq?? å hvorfor kan jeg ikke unlocke nye ting ?

jeg har vunnet mangen pinser å 2 badge , men alika vel ingenting!

 

Hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å logg deg inn på EA games sine sider for spillet. Se om det er oppdatert der.

Hvis profilen din ikke blir oppdatert i spillet innen 2 dager, ville jeg skrevet en mail til EA og forklart saken.

 

Noen sliter mer enn andre når det gjelder oppdatering av stats o.l. Hos meg blir alt oppdatert etter ca. en halvtime hvis det først "henger etter", men jeg vet om flere som ikke får oppdatert ranken sin før etter 2 dager.

 

Det virker for meg at ting går tregere hvis man ikke "unlocker" de nye tingene fortløpende ...

 

Red. : Men 5-6 dager er jo ganske drøyt!

Endret av Sti9nsky
Lenke til kommentar
dette er en vanlig feil  spillet at når du egentlig har gåttt opp en grad så blir du satt til bunns dette har skjedd medmeg men jeg får igjen ranken min en time eller to senere

eas offisielle profil og rank viser trykk på den linken og søk på navnet til din soldat så vil du se din egentlige rank og poeng og slikt

7478379[/snapback]

 

 

Jeg får bare No player found!

Lenke til kommentar
merkelig jeg fikk player not found som du også gjør .

når du åpner bf2142 står det at du må ha 100 000 poeng for og gå opp i grad eller står det at du må ha kun 40 poeng?

7483183[/snapback]

 

Det står 0 til 40 :S du kan få en prnt scrn av det hvis det er nødvendig, men er på solen nå...

Men hva skal jeg gjøre ? sende mail til ea? hvis ja har du en mail ? skal eg skrive norsk el engelsk?

litt kjipt å ikke kunne få unlocks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...