Gå til innhold

Video av Resident Evil 4


Nexxi

Anbefalte innlegg

Capcom har nettopp annosert 5 nye spill exklusivt til Gamecube. Der i blandt er Resident Evil 4 og finne. Det er også sluppet en Trailer til det som du finner her:

 

http://www.shnetwork.net/videos/biohazard4.mov

 

Denne filmen er alt IN-GAME, det er det sykeste jeg har sett før. Som dere ser så har de valgt og bruke full 3d også i dette spillet og ikke Prerenderd backgrounds.

 

Tru det eller ei assa, men IGN opplyser om at dette er INGAME. Ahh *Glede seg*

 

"yes it's all in-game.. NOTHING is pre rendered"

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-22 09:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:lol: enda en oppfølger til konsollfolket. Den samme dritthistorien hvor paraplykompaniet har tråkka i dritten igjen. Jeg kan'ke annnet enn å synes synd på dere, og enda verre er det med utviklerne. Og jeg som trodde at japsene var innovative :lol: Makan til original historie har jeg aldri vært borte i;-)

 

Nå har jeg ikke Gamecube da, så jeg sier ikke noe vondt om den :smile: Det bare er så latterlig med alle Resident Evil oppfølgerne. Jeg synes dette stinker Überpixelstation 5329867456

 

Fikk bare et et lite utbrudd. Beklager

 

[ Denne Melding var redigert av: SysError på 2002-11-19 18:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 18:10, skrev SysError:

:lol:
enda en oppfølger til konsollfolket. Den samme dritthistorien hvor paraplykompaniet har tråkka i dritten igjen. Jeg kan'ke annnet enn å synes synd på dere, og enda verre er det med utviklerne. Og jeg som trodde at japsene var innovative
:lol:
Makan til original historie har jeg aldri vært borte i;-)


 

Ellers takk, men du trenger ikke synes synd på meg .)

jeg koser meg med Shenmue, Final Fantasy X, Kingdom Hearts, Super Mario Sunshine og Splinter Cell jeg.. Og Unreal Tournament på PC Seff..

Synes nesten mer synd på deg som bare får spilt ETT av disse spillene. Dakar liten....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 18:10, skrev SysError:

:lol:
enda en oppfølger til konsollfolket. Den samme dritthistorien hvor paraplykompaniet har tråkka i dritten igjen. Jeg kan'ke annnet enn å synes synd på dere, og enda verre er det med utviklerne. Og jeg som trodde at japsene var innovative
:lol:


 

Eh, det er jo en bråte med sequels på PC også?

Japanerne har filosofien: "if it ain't broken - don't fix it" - noe som viser seg å funke bra, særlig ettersom konsollmarkedet har så høy churn. Ikke alle har følgt med på Resi fra starten vettu.

 

Hva med Doom 3 f.eks. er historien noe mer innovativ der? Trukje dét! Men er det noe de som kjøper spillet bryr seg om? Neiiiida...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 09:31, skrev Ratatosk:

Quote:


Den 2002-11-19 18:10, skrev SysError:

:lol:
enda en oppfølger til konsollfolket. Den samme dritthistorien hvor paraplykompaniet har tråkka i dritten igjen. Jeg kan'ke annnet enn å synes synd på dere, og enda verre er det med utviklerne. Og jeg som trodde at japsene var innovative
:lol:


 

Eh, det er jo en bråte med sequels på PC også?

Japanerne har filosofien: "if it ain't broken - don't fix it" - noe som viser seg å funke bra, særlig ettersom konsollmarkedet har så høy churn. Ikke alle har følgt med på Resi fra starten vettu.

 

Hva med Doom 3 f.eks. er historien noe mer innovativ der? Trukje dét! Men er det noe de som kjøper spillet bryr seg om? Neiiiida...

 

 

Hehe nå kan man ikke sammenlikne DoomIII med alle 10 Resident Evil spillene og FF-spillene. Såvidt jeg vet så har ikke id software brukt 3mnd på å utvikle spillet, og det er heller ikke snakk om Doom 9: Return to Mars for the 5th time?

 

Skjønner ikke hva som er så stilig med FF-spillene: En liten japsegutt med homosleik, sverd som er større enn han selv og latterlige intriger alà alle såpeseriene man ser på TV (dere får velge selv hvem det gjelder). ohh jeg må nesten begynne å grine :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 16:09, skrev Quaker:

Hum, det er din menig om spillet. Men det er mange flere fans av FF serien enn det det er av doom serien. Å om du er en av de få som har jævlig mye imot PC, (fordi du ikke har rå til og kjøpe konsoll kanskje), så bør du ikke poste sånn usaklige poster.


Hmm, det var vel kanskje litt upassende å skrive dette her. Men hva skal man vel ellers skrive? "Åja driiiiiiiiiiiiiitbra grafikk asså det må jeg ha"?

Men nå er det vel ikke akkurat et ukjent fenomen her på forumet å "ta tak i saker" på denne måten som jeg gjorde nå.

 

Og nei, jeg er ikke en fan av Doom-serien. Jeg spilte dem, men de var ikke overhengende gode spill. Og det var ikke jeg som brakte Doom III inn på banen, eller?

 

Den eneste konsollen jeg har er XBOX, men fanboy er jeg ikke. Jeg har kun tre spill (Halo, Rallisport og Gotham), og jeg kvier meg fra å kjøpe spill til boksen som snart kommer/har kommet på PC. Pcen får førsteprioriteten. Og du har rett på ett punkt: Jeg har ikke råd til å "vedlikeholde" to hobbyer samtidig, da jeg ikke har jobb (er 16 og går på VGS). Foreløpig så er det PCen som står for flesteparten av utgiftene, og slik vil det sannsynligvis være i fremtiden òg.

 

Men jeg beklager :smile: Jeg burde ikke "helt salt i såret", da noen tydeligvis tolker det sånn. Spill Resi-spillene eller whatever. Jeg synes bare det er så latterlig med alle de (uoriginale) oppfølgerne som (stort sett) finnes på konsollene, men det er selvfølgelig forståelig at produsenten/utvikleren vil tjene ekstra penger på et kjent navn + at inntjeningen (som kjent) er litt større på konsollspill. Vil til slutt bare legge til: Jeg har ingenting mot konsollene, og det er flere spill jeg har lyst på, både på cuben og ps2, men jeg bruker ikke penger på å kjøpe alle konsollene (ikke ennå iallfall), og jeg ville iallfall ikke kjøpt noen av de-du-vet-spillene.

 

Jeg håper at MGS2 kommer til PC(det gjør det vel?). Selv om jeg ikke har spilt toeren så stoler jeg på alle anmeldelsene

Lenke til kommentar

Den 2002-11-20 16:01, skrev SysError:

Quote:


Hehe nå kan man ikke sammenlikne DoomIII med alle 10 Resident Evil spillene og FF-spillene. Såvidt jeg vet så har ikke id software brukt 3mnd på å utvikle spillet, og det er heller ikke snakk om Doom 9: Return to Mars for the 5th time?


Skjønner ikke hva som er så stilig med FF-spillene: En liten japsegutt med homosleik, sverd som er større enn han selv og latterlige intriger alà alle såpeseriene man ser på TV (dere får velge selv hvem det gjelder). ohh jeg må nesten begynne å grine :wink:


 

Nå var det heller ikke poenget mitt å sammenligne Doom 3 som en sequel, men heller å fokusere på at dårlige historier finnes det masse av på PC også, men spillene er ikke noe mindre bra for det.

Jeg kan godt nevne noen eksempler på PC titler som har en lang hale oppfølgere også, hvis det er det du vil:

 

Might & Magic (9)

Leisure Suit Larry (7 + flipper spill, desktop themes, etc. etc.)

King's Quest (7)

Ultima (9 + Savage Empire + Martian Dreams + Underworld 1 & 2 + Ultima Online)

etc. etc. etc...

 

Tror egentlig at du ikke har så mye peiling på hva du prater om. Hvis du hadde hatt det så hadde du visst at det ikke er noe mindre sequels på PC markedet. Du bare slenger rundt deg med en haug av lite gjennomtenkte fordommer. Apropós, så er det vel kanskje på tide å begynne å granske sin egen legning hvis man baserer spillvalg på bakgrunn av hårsveisen til karakterene...

 

Men, jeg er ikke helt uten sympati heller - det er mange rare tanker og følelser som oppstår når de pubertale hormonene suser rundt i kroppen. Hold ut, det går nok bra til slutt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 11:14, skrev Ratatosk:

Men, jeg er ikke helt uten sympati heller - det er mange rare tanker og følelser som oppstår når de pubertale hormonene suser rundt i kroppen. Hold ut, det går nok bra til slutt.


Herregud! Det jeg vil fram til er at konsollspill som oftest er mer overfladiske (du nevnte jo fjortiss...)enn PC-spill. Det jeg er lei av, er tekken-nerder som tror spillet er en simulator. Du kan sammenlikne det med filmer: Bruker du det samme konseptet og den samme historien for mange ganger, pleier resultatet å være bånn. Men det er godt å hvile hjernen noen ganger òg :smile:

 

Det finnes mange bra spill på PS/PS2 (lurer på hvordan Getaway blir?), så ikke misforstå meg - det er bare det at jeg liker de klisjefylte pc-spill som f.eks flysimulatorer, mer kompliserte spill hvor man stimulerer andre ting en triggerfinger'n, men så er jo jeg noe rar og(sier iallfall folk) :lol:

 

Bare se på f.eks MOHAA: MOH-serien er egentlig hører hjemme på konsoll, men det verste med PC-utgaven er at utviklerne tror at vi er så dumme at vi trenger masse fancy markeringer der hvor vi skal plassere bomber. Hmm...Er ikke det noe som man (skal/burde klare) leser i briefingen? Så kommer den komiske musikken.... Direkte kopi av Private Ryan.

 

Jeg mener at man skal ha mer distinkte skiller mellom PC-verdenen og konsollverdenen. Altså jeg ønsker ikke, men skal ikke utelukke at andre vil det, at PC-spill skal ha konsollpreg. Er du/dere enig i såpass?

 

Vil bare til slutt nevne at dette ikke er et angrep mot div. konsoller(det kan lett oppfattes sånn), men heller mot mange av de dårlige spillene JEG har støtt på. Det finnes mange bra spill på konsoll, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er fullt "inn" i konsollverdenen. Likevel kan jeg ikke annet enn å bli støtt av all PRen mange oppfølgere får, da gameplayet ofte blir dårligere med oppfølgerne (nå nevnte jeg resident evil - et godt eksempel). Det er vel ikke et ukjent fenomen?

 

Og når du likevel nevnte "dårlige" PC-spill: Såklart det finnes enormt mange bunntitler her, men disse pleier å bli slaktet av anmelderne, og ender sjelden opp med å bli populært "bare" fordi navnet er kjent. jeg brant meg på C&C Renegade....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...