lma Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hei! Prøver å finne et godt galleri for min nye side. Det er ikke lett - har prøvd slikt som coppermine, men synes det blir for mye 'design' rundt. Jeg er på utkikk etter noe som er enkelt, pent og innehar disse mulighetene: - mulighet for å skrive en liten tekst tilhørende bildet - mulighet for å legge til tekniske opplysninger til bildene - enkelt å opprette nye gallerier - enkelt å legge til bilder Kommentar-mulighet er nyttig, men ikke av høy prioritet.. Håper noe har mulighet til å hjelpe meg! Mvh LM Endret 10. desember 2006 av lma
Ronny73 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Eneste jeg har prøvd meg på er Gallery . Du kan jo se på det om dette passer.
HrSteen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Gallery er genialt rett og slett. Kombinert med Gallery Remote så har man en fin fin løsning. Bruker det selv og vil nok ikke bytte med det første.
lma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Takk for et raskt og godt tips. Fortsatt veldig usikker - synes det blir for likt coppermine ol.(uten at det er negativt) Noen som vet om noe enklere? gjerne et renere design LM
eitp Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker PBase. Det fungerer bra til mitt behov, og du får dekket de kravene du stiller. Tor
Tysseladd Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Eg brukar SPMG Simple Picture Gallery Manager fordi: Dette leser rett fra mappene og lager kategorier utfra, ingen tungvint opplasting og inndelinger. Eg har utvida det til å lesa beskrivelsen direkte fra EXIF, da redigerer eg fila ein gang, og resten går av seg sjølv, synkroniserer kun ftp servern og mine mapper som eg vil ha ut på nettet. Har nokre bilder ligga her: Mitt fotoalbum Jobbar også med at en kan setja størrelsen (oppløysinga) i nettleseren, og programmet reskalerer og viser bildet (krever PHP5 & GD på serveren). Reskalerer kun nedover naturligvis...
HappyStabby Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Bruker http://fotopic.net/ og er storfornøyd.
lma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 PBase har jeg vært innom og er en side jeg vurderer, tusen takk http://fotopic.net/ så også svært interessant ut Takk! LM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå