Nikkopre Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 MSN er fucka.. Hver gang jeg logger meg på msn og starter eller får en samtale restarter pcen.. å reinnstallere det funker ikke og problemet bare fortsetter. Noen som vet hva jeg skal/bør gjøre eller har vært borti et lignende problem før??
_tHokA_ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Prøvd å reinstallere MSN på nytt? Og andre oppdateringer til Windows?
MosRew Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ta å gå på systemgjennoppretting i startmenyen. Så velger du en dato som du vet at dataen fungerte skikkelig på. Så stiller du den bare tilbake. Jeg personlig har hatt god erfaring med dette. Framgangsmåte: Startmeny>programmer>tilbehør>Systemverktøy og så systemgjennoppretting Mvh RewinD [VfN] Endret 11. desember 2006 av REWZTAH
Nikkopre Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Prøvd å reinstallere MSN på nytt? Og andre oppdateringer til Windows? 7473579[/snapback] takk torri;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå