Gå til innhold

Jeg stiller et spørsmål, du svarer- leken


Negil^

Anbefalte innlegg

Fuglebæsjen er hvit fordi den ikke er brun?

 

Hvorfor er ikke fuglebæsjen brun?

7478108[/snapback]

 

fordi den inneholder urinsyre, og ikke urea. dette gjør at fuglene i større grad kan kontrollere sitt væsketap, noe som er kjekt å kunne når du flyr og driver på.

 

oi, arbakadarba vant. hvorfor du ikke kommer på noen gode spørsmål? du synes denne posten ligger på et skremmende høyt nivå, og det gir deg prestasjonsangst.

 

hvor blir det av julestemninga?

Endret av simenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi fugler eter mest hvite ting, som snø, papir (ikke brunt), blanco osv, også flyr de jo en del oppi skyene, og da er det ikke alltid de husker å lukke munnen, så da kommer det jo litt hvitt inn der også.

 

Hvorfor...kommer jeg ikke på noe godt spørsmål?

7478129[/snapback]

 

 

fordi det er vanskelig

 

 

hvorfor er det vanskelig?

 

edit: oisann.. simenn var før meg

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar

Julestemningen har faktisk reist på pakketur til sørkysten av Portugal, og ryktene sier at der blir den hvertfall noen dager til. Snakket med den i forige uke, og da hadde den nettopp sett spekkhoggere og var veldig ivrig til å fortelle om det, så jeg tror faktisk julestemningen koser seg. Blir nok bra når den kommer hjem.

 

Hvorfor har jeg så mange syke tanker i hodet mitt?

Lenke til kommentar

Du skulle bare visst hvilke jenter jeg går i klasse med! Den feiteste jenten er laangt finere enn gjennomsnittet, men siden det var du som skulle svare, så har du vel rett.

 

 

Du kjeder deg fordi du snart skal hente noen et sted, og derfor ikke kan finne på noe annet enn å sitte her.

 

Hvorfor er det ingen som liker meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...