Gå til innhold

Simuleringsprogram for motor styre/hovedstrøm


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg lurer på om noen av dere vet om et bra program for å simulere styrestrøm og gjerne også hovedstrøm? har prøvd med multisim og tina, men det er liksom ikke noen serlig ordentlig kontaktor der, noe som er veldig viktig i ett styrestrømsskjema.

 

Hadde vert bra hvis man kan se hvilken vei motore går, så jeg kan ha dreieretningsvender, men da må jeg vel også kunne lage ett hovedstrøms skjema.

 

Tusen takk for hjelpen :D

 

 

 

edit: pris er ikke så veldig viktig, bare det ikke blir urimlig dyrt

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg lurer på om noen av dere vet om et bra program for å simulere styrestrøm og gjerne også hovedstrøm? har prøvd med multisim og tina, men det er liksom ikke noen serlig ordentlig kontaktor der, noe som er veldig viktig i ett styrestrømsskjema.

 

Hadde vert bra hvis man kan se hvilken vei motore går, så jeg kan ha dreieretningsvender, men da må jeg vel også kunne lage ett hovedstrøms skjema.

 

Tusen takk for hjelpen  :D

 

 

 

edit: pris er ikke så veldig viktig, bare det ikke blir urimlig dyrt

7468645[/snapback]

 

Tviler vel kanskje på at dette programmet er avansert nok for ditt, bruk. Men legger det nå inn allikevel. Hvis ikke du kan bruke det så er det ihvertfall tips til alle andre som vil komme kjapt igang med testing. Er for småting kjappere å bruke enn multisim (IMO)

 

http://www.crocodile-clips.com

 

Lykke til i jakten videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...