NikkoDee Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Når jeg starter x-boxen kommer en sann rar lyd på begynnelsen som bare varer i et sek. Så kommer jeg til hovudmenyen å går inn på et spill. Starter et spill. Kommer inn på spillet. Då er de bare å spille spillet. Jeg loader en game å når jeg endli kan spille låser den seg eller det kommer et skikklig skurrete bilde Kan noen fortelle meg hva som kan være gale? Endret 10. desember 2006 av NikkoDee
Thomaas Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Når jeg starter x-boxen kommer en sann rar lyd på begynnelsen som bare varer i et sek. Så kommer jeg til hovudmenyen å går inn på et spill. Starter et spill. Kommer inn på spillet. Då er de bare å spille spillet. Jeg loader en game å når jeg endli kan spille låser den seg eller det kommer et skikklig skurrete bilde Kan noen fortelle meg hva som kan være gale? 7467978[/snapback] Lenge siden du kjøpte konsollen? Det er sikkert den det er noe galt med, men har du prøvd med andre spill? Hvis ikke kan det jo være dette spillet det er noe galt med. Uansett så har du krav på å få levert tilbake konsollen/spillet der du kjøpte den/det.
NikkoDee Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg kjøpte den på slutten av sommeren på eb games. De spillene jeg har prøft dem på tidligere har fungert helt fint før. Tror dere jeg kan gå inn med den slik de fikser den??
This is Thomas Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det samme skjedde med min, det ga seg ikke og jeg fikk ikke spilt et eneste spill. JEg måtte sende den inn til reparasjon. Ring til Xbox-support du, det er raskere enn å gå igjennom butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå