Gå til innhold

Nytt design, hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal dere absolutt ha siden på nett? fordi dere bare kan gi kritikk på kode? Trenger ikke se siden i egen nettleser for å danne ett inntrykk av siden.

 

UANSETT

 

Syns siden er "ok" nå, og fargene dine er jo fine, men du er litt "Feig" i fargebruken.

Få inn en farge til, den lilla baren over headerbildet kunne med hell vært fjerna.

Menyen er alt for dus, og siden du har avslutta strekene på bakgrunnen på menyen, men IKKE på overskriften så ser det ut som dem mangler der (dem gjør jo det uansett, men nå ser det ut som det ikke er med meninga).

Savner også mer design elementer.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg ser ingen gode argumenter for å ikke laste opp.

7473955[/snapback]

 

 

Klart ser ingen bakdeler med å laste opp hele siden jeg heller, men å nesten stille det som krav at man må laste opp siden for å gi kritikk på siden syns jeg er idiotisk..

 

Men gidder ikke disuktere dette i, jeg står for det jeg har sagt tidligere i posten.Hvis folk stiller slike krav for å gi kritikk så ser jeg ikke vitsen med å skrive kritikk i det hele tatt.

Vi gir kritikk for å hjelpe hverandre, ikke for å brife med at vi kan design / koding selv.

Lenke til kommentar
Har ikke tanken truffet dere at kanskje han vil ha kritikk FØR han evt startet å kode?

Du mener før den mer eller mindre ferdige nettsiden, som vises lokalt hos trådstarter i Firefox, kodes?

 

Ta å ro ned litt, ingen grunn til å fyre så grådig på et spørsmål om trådstarter kan laste opp siden. Det var ikke noe krav. Uansett kunne det ha hjulpet trådstarter ift. kode, selv om vedkommende ikke spurte spesielt etter kritikk på det.

 

Edit: Siste avsnitt var generelt, eller kanskje aller helst rettet mot resol.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Greit, trudde det var en slags foto filtype han viste frem. Jeg skulle ha skjekket det først. Men til infomasjon så er jeg helt rolig, skjønner ikke hva som fikk deg til å tenke annet. :)

 

Var det fordi jeg skrev før i store bokstaver? men la oss ikke starte å diskutere det og. :whistle:

Lenke til kommentar

Først må jeg bare si. Fy helvete hva man kan krangle og diskutere om... Så når det var sagt tilbake til topic.

 

Jeg synes designet var greit nok. Klassisk som du sier, men greit nok. Likte ikke pattern i bakgrunnen så godt. Syns den ble litt forstyrende på en måte. Kanskje hvis du pumper opp kontrasten litt :hmm: Og hva skjer med den lilla linjen helt i toppen? Som går over hele designet. Den hadde nok ihvertfall jeg tatt vekk.

 

Men designet var jo som sagt greit nok. Enkelt og greit. Sikkert lett for nye brukere å finne fram i. Gleder meg til å se mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...