Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke tatt Print Screen.


Anbefalte innlegg

Ja, dette kan virke som et ganske underlig problem å ha, men jeg har det.

 

Problem:

Når jeg trykker på Print screen tasten, også prøver å lime inn i paint (Eller noe som helst annet for den slags skyld.) Kommer følgende meldinger opp:

 

Kan ikke lime inn ifra utklipptavlen.

 

Trykker på Ok, så kommer.

 

Kunne ikke utføre operasjonen, Har ikke nok minne eller systemresurser. Prøv å lukk noen åpne programmer.

 

Her er saken, jeg vet at ikke ALLE systemresursene er brukt opp. CPU'en min ligger på ca. 0-1% bruk, og RAM'en har 576MB/1024MB i bruk. Jeg har masser av plass på C:/ i tilfelle noen ville forslå dette. Jeg har prøvd å tømme cache og re-boote, men problemet fortsetter.

 

 

Problem 2:

Jeg får en liten ikon nede i høyre hjørne for å løse ut alle hardiskene mine, dette gjelder også de som er koblet inne i PC'en. Jeg tenkte at dette kunne være fordi HK mitt har støtte for ekstern S-ATA, men jeg er ikke sikker. Er jo ikke et problem forsåvidt, den plager ikke, men jeg har noen barnslige venner som sikkert kunne tenkte seg å "løse ut" C: disken min for morro skyld.

 

Problem 3:

Når jeg starter PC'en i dual skjerm, så begynner den andre skjermen å blinke på en utrolig irriterende måte, hvis jeg slår den av og venter litt, så slår den på igjen er problemet bort, men dette er fortsatt plagsomt.

 

 

Takk for alle svar, og husk at pc' statsene min er vist i signaturen hvis du skal vite dem. (Kjører Windows XP pro.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problem 2:

Jeg får en liten ikon nede i høyre hjørne for å løse ut alle hardiskene mine, dette gjelder også de som er koblet inne i PC'en. Jeg tenkte at dette kunne være fordi HK mitt har støtte for ekstern S-ATA, men jeg er ikke sikker. Er jo ikke et problem forsåvidt, den plager ikke, men jeg har noen barnslige venner som sikkert kunne tenkte seg å "løse ut" C: disken min for morro skyld.

 

 

det er på grunn at du har s-ata300(sata2) på datan din og det har støtte for noe som heter hot swap.

hot swap: det er da mulig og koble fra og til hardiskene mens datan er på og det er derfor det hopper fram det i hjørnet.

Lenke til kommentar
det er på grunn at du har s-ata300(sata2) på datan din og det har støtte for noe som heter hot swap.

hot swap: det er da mulig og koble fra og til hardiskene mens datan er på og det er derfor det hopper fram det i hjørnet.

7466160[/snapback]

 

Aha, Takk for dette svaret. Da vet jeg det. Men du hadde ikke noe å tilføye på de andre problemene? Hehe:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...