Gå til innhold

Formatere bærbar - vil det funke?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det vil funke og formatere den bærbare acern min med en windows cd som ikke fulgte med? Jeg bruker den på min stasjonære, men vil den funke på den bærbare?(tenkte ettersom det er så mye sånn ekstra acer ting på den bærbare)

 

Håper på raskt svar :)

 

(og ja, jeg har sånn xp som jeg kan bruke på to pc'er)

 

og, vil den trenge noen spesielle drivere? (nettverkskort, grafikkkort, hk)

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn XP som kan brukes på 2 PC'er? :hmm:

 

På endel bærbare er det noen spesielle drivere til knappene for å slå på f.eks trådløst nettverk, og det må du legge inn driver for. Jeg tror endel Acer modeller har en slik Launch Manager. Det meste andre finner XP ut av.

 

Som regel er det like greit å legge inn recovery CD'en, og heller avinstallere det du ikke vil ha.

Lenke til kommentar
det jeg mente var at siden jeg kjøpte denna datan fra acer, så er den cd key på den :) så det er ikke noe ulovlig..

7467632[/snapback]

Da må du bare passe på at CD'en du putter inn er rett versjon. Om du f.eks. har en OEM XP Home Norsk lisens må CD'en være det samme, ellers funker ikke nøkkelen.

Lenke til kommentar
det jeg mente var at siden jeg kjøpte denna datan fra acer, så er den cd key på den :) så det er ikke noe ulovlig..

7467632[/snapback]

Da må du bare passe på at CD'en du putter inn er rett versjon. Om du f.eks. har en OEM XP Home Norsk lisens må CD'en være det samme, ellers funker ikke nøkkelen.

7467924[/snapback]

ja, det er greit.

 

Men den bærbare vil funke bra uten alle de forhåndsinstallerte acer programmene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...