Gå til innhold

Ny Mobil, Hjelp Meg :)


Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å ta en kikk på Samsung D900, les tester, les i "Samsung D900-spørsmål og erfaringer"-tråden her på forumet. Den er en godbit med både mp3 og 3,2mp kamera pakket inn i en smekker slider-telefon.

7466885[/snapback]

Har du tenkt å anbefale HELE forumet D900, eller? Akkurat som jeg anbefaler W850i :p? Merkelig det i mobilfronten... Alle skal anbefale andre mobilen de har/skal ha :whistle:. Prøvde D900 i butikken. Skjønner ikke hva dere ser skjønhet i. Den var jo så kjedelig i design. Bortsett fra tykkelsen, da. Men utsenet? Nope.

 

Nja, du hadde en W800i? Alltid greit å fortsett med samme merke da. Og du ville bruke mobilen til MP3 og et greit nok kamera? Fint, hvorfor ikke kjøpe mobilverdnens beste musikktelefon? Ingen mobil slår denne på musikkmobilfronten akkurat nå (derfor jeg skal ha den), navnet er W850i. W810i oppfølger. Koster deg ca. 700 mer, men du får dobbelt så mye minne og 3G. Ellers er det småting, som TrackID (musikkgjenkjenning) og den nye Walkman v.2 som er bedre i lydkvalitet, penere layout, ryddigere og gir deg lengre spilletid en den først versjonen. Ja faktisk er batteriet på denne mobilen noe av det beste ifølge amobil. 28 timer instant musikk, yay! Dessuten er det en slidertelefon. Kameraet er lik ditt, 2 MP, men mangler AutoFokus og kan kun zoome i VGA/video-modus. Mangelen på AutoFokus går dessverre utover på skarpheten og bildet generellt. Du får prøve det i butikken om du vil.

 

Og joda, K800i er også å anbefale. Her har du mobilen som deler førstplass i "beste kameramobil" med Nokia N73. Men du må ut med minnekort selv, og Sony's Memory Stick er ikke av den billige typen, dessverre. Ellers er MP3 spilleren helt vanlig.

 

Her må du velge, musikk eller kamera, W850i eller K800i. Eller du kan skjekke andre merker, som jeg ikke har peiling på ^^.

 

Skal du foressten bruke OperaMini, MSN-klienter o.l., så har K800i og W850i fått skryt av hvor bra de er på java, og muligheten til å kjøre programmer samtidig. Dette er bra til at de ikke går på Symbian og det der. Så om du skal bruke java programer, så skuffer de deg ikke, noe Samsung og LG gjør. Styr unna dem om du skal bruke java!

 

Ja, jeg snakker kun SE, fordi jeg ikke er en mobilfrik, men skal ha ny mobil og dermed forsket jeg på SE's mobiler. Gler meg til W850i er i lomma mi... Så slipper jeg endelig å lete etter nyheter om den her på forumet, samtidig som jeg slipper å bli tvunget til å skrive hjelpeposter som den her.

 

EDIT: Du har minnekortet fra W800i? Vet ikke om K800i bruker Duo eller Micro-typen, men W850i støtter ditt gamle. Men den har jo 1 GB i pakken fra før :!:. Men husk dette, musikk-versjonene til Nokia er på lik linje med SE's Walkman v.1. Bare synd Nokia ikke greide å vinne musikkkampen likvel, siden SE nettopp kom med Walkman v.2 :p. Too bad, Nokia. Stå på, Sony Ericsson!

 

Husk også prisene. Tenk K800i og W850i vs. N73. Som du sa var N73 (musikk-versjonen) oppe i 4000? Jaja... K800i får du for 1300, mens W850i går for 2000. Men jeg er ganske sikker på at det er mange flere mobiler som dekker behovene dine. K610i er også en grei telefon.

Endret av Tobye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen takk for lang og fyldig tråd.

Skal se på W850i...

mobil til rundt 2,5k er noe som passer meg bra.

Hvor mye koster W850i med Netcom YoungTalk? :)

7499984[/snapback]

Hey! Jeg skal også ha YoungTalk. Kjøper mobilen kanskje imorgen. Pris? Sist jeg var på netcom.no kostet den 2400 kr med YoungTalk. Håper det er billigere i butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...